نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ظلم و ستم آل سعود سنی و شیعه نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۷۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ در آستانه برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز مردم ولایت‌مدار شهرستان شهرکرد در محکومیت جنایت رژیم آل‌ سعود در به شهادت رساندن شیخ‌باقرالنمر، حجت الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی نکونام در محکومیت این جنایت بزرگ و ضمن تسلیت شهادت مظلومانه عالم مجاهد آیت الله شیخ النمر، این عالم مجهاد را کشته‌ی راه حق و حقیقت خواند و اظهار کرد: شیخ النمر شخصیتی بود که در فضای خفقان و فشار دشمنان در مقابل ظلم و ستم ایستاد و فریاد آزادی‌خواهی برآورد و از هیچ چیز و هیچ کسی نترسید و تنها به وظیفه دینی و الهی خود عمل کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: شیخ النمر مردانه قیامت کرد و فریاد برآورد که ما زیر بار ظلم و ستم نمی‌رویم و زندگی زیر بار ظلم و ستم را برای خود ننگ و حیات در این چنین فضایی را مرگ واقعی خود می‌دانیم و هرگز حاضر نخواهیم شد که زیر بار فشار و ستم انسان‌های هوس‌باز و به معنای واقعی کلمه دل‌بسته به دنیا برویم.

نماینده ولی فقیه در استان «مرگ با حُرّیت و آزادگی، حیات واقعی است» را شعار و سیره همیشگی شیخ النمر دانست و گفت: امروز سراسر ایران اسلامی، چه آن‌هایی که فرصت اعتراض به این جنایت بزرگ را پیدا کردند و چه آن‌هایی که این عرصه برای‌شان فراهم نشد، همه‌وهمه دلشان مالامال از غم و اندوه همراه با کینه نسبت به ظلم ظالمانی همچون آل سعود است.

وی خطاب به آل سعود خائن و همه ستمگران و مستکبران عالم تاکیدکرد: بدانید و آگاه باشید که وعده قرآن کریم که فرموده: شاید ظالمان چند روزی فرصت خودنمایی و ظلم آفرینی در جامعه پیدا کنند اما بدانید که ظالم هرگز ماندگار نخواهد بود و این چند روز مهلتی که این‌ها پیدا کرده‌اند جز این که عذاب بر عذابشان بیفزاید و جهنمی سوزان‌تر برای خود آماده کنند، هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و کسانی که ظلم می‌کنند، قطعاً هلاک خواهند شد.

نکونام تاکیدکرد: تردیدی نیست که ظالمان و مستکبران عالم هلاک خواهند شد و این ستم‌گری‌ها و فاجعه‌آفرینی‌های جز آن که گور آنان را بیشتر بکنند و عذاب‌‌شان را بیشتر کنند، به جایی نخواهد رسید و قطعاً صالحان و مظلومان جانیشن آن‌ها بر روی زمین خواهند شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران را مصداق بارز کنار رفتن و هلاک شدن طاغوت‌ها و شاهان و حاکم‌شدن صالحان دانست و تصریح‌کرد: امروز خدای متعال این توفیق بزرگ را به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردان، زنان، جوانان و طبقات مختلف داده است که جانشین شاهان و طواغیت بشود و پرچم اسلام را در جهان برافراشته نگه دارند.

وی در ادامه با اشاره به این که آل سعود نعمت بزرگ سرزمین وحی را به ظلم، ستم‌گری و داعش‌پروری تبدیل کرده است تصریح کرد: آل سعود به جای آن که بفهمد و بدانند که خدای متعال نعمت بزرگ و عظیم سرزمین وحی را به او عطا کرده است، از این نعمت بزرگ در جهت داعش‌پروری و ظلم و خیانت به اسلام و مسلمین استفاده می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که خدای متعال صدای مظلومیت شیخ النمر و شیعیان امروز عربستان را می‌شنود و می‌بیند تاکیدکرد: نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن نیز امروز مورد ظلم و ستم حکام آل سعود قرار می‌گیرند و خدای متعال قطعاً این مظلومیت را مشاهده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به این که اهل تسنن نیز در عربستان در عذاب هستند تصریح‌کرد: جز یک عده‌ای که تحت تأثیر و نان خور وهابیت هستند، بقیه اهل تسنن در عربستان در اوج مظلومیت و ستم قرار دارند و این ظلمی که آل سعود روا داشته سنی و شیعه نمی‌شناسد.

نکونام آل سعود را از نسل همان ظلم کنندگان در حق پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت خواند و خاطرنشان‌کرد: آل سعود از نسل همان کسانی هستند که در مقابل پیامبر ایستادند و توطئه‌افکنی‌های فراوان علیه پیامبر(ص) از جمله حصر اقتصادی به راه انداختند و امروز نیز آل‌سعود با همکاری و پیروی از آمریکا ادامه‌دهنده راه آن ستم‌گران و ظالمان تاریخ هستند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد و این دشمنی‌ها با اسلام نیز حرکت تازه‌ای نیست.

وی آل سعود را ابزاری برای تحقق اهداف شوم آمریکایی در جهان اسلام دانست و تصریح‌کرد: آمریکایی‌ها به دنبال شکستن مقاومت شیعیان نیستند بلکه به دنبال شکستن مقاومت جهان اسلام و مقاومت تمام حرکت کنندگان در مسیر آزادی و حریت هستند و برای تحقق این هدف خود با آل سعود یکی و متحد شده‌اند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان ‌کرد: اگر دشمنان صدر اسلام و آن کسانی که طرح ترور و جنگ با پیامبر(ص) را عملیاتی کردند، راه به جایی بردند و توانستند در محضر الهی و جامعه روسفید باشند، آل سعود و هم پیمانان آن‌ها نیز سربلند خواهند شد، گرچه هرگز این چنین نخواهد شد؛ چرا که دشمنان پیامبر(ص) روسیاه محضر الهی شدند و جز لعن ونفرین چیزی برای خود به جا نگذاشتند و قطعا آل سعود نیز به همین سرانجام گرفتار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بر ایستادگی و مقاومت ملّت به پاخواسته‌ی ایران اسلامی بر اصول و ارزش‌های اسلامی تاکیدکرد و گفت: شیخ النمر محکم در برابر دشمن ایستاد و مقاومت کرد و از هیچ چیز نترسید و در راه حریت‌بخشی به جهان بشری و مسلمان جان خودش را فدا کرد که ملت ایران نیز همواره باید در این مسیر مقاوم و استوار باشد و لحظه‌ای به خود سستی راه ندهد.

وی بیان کرد: راه مقاومت راهی است که تحریم اقتصادی، مشکلات و توطئه‌های دشمن در آن هیچ‌گونه تزلزل ایجاد نکرده و نباید بکند، بلکه مدام ومستمر امثال شیخ النمرها را برای مقاومت و مبارزه می‌طلبد.

نکونام با تاکید بر اینکه فتنه‌های بسیاری پیش‌روی مسلمین و ایران اسلامی است تصریح‌کرد: فتنه فقط فتنه آل‌سعود نیست بلکه فتنه آل‌سعود تنها یک رِشته از فتنه‌های گسترده دشمنان و مستکبران علیه مسلمانان و جبهه مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: فتنه‌هایی که استکبار جهانی و صهیونیست با همکاری برخی بزدلان و سست عنصرهای داخل جامعه مسلمین و ایران برای جهان اسلام و ایران اسلامی طراحی و پیش‌بینی کرده است فتنه‌هایی به‌ هم پیوسته است؛ بنابراین همه‌ی فتنه‌ها را باید با یک نگاه به آن‌ها نگریست و نباید به هیچ وجه فتنه‌ها و فتنه‌گران را از هم جدا و تفکیک کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به خیزبرداشتن فتنه‌گران و دشمنان در درون کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد: این حساسیتی که امروز در شما مردم نسبت به آل‌سعود و شهادت شیخ النمر و توطئه‌ها و فتنه‌افکنی‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها موج می‌زند باید نسبت به توطئه‌گران و فتنه‌افکنان داخل کشور و کسانی که به اشکال مختلف پشت نام‌های زیبا مخفی شده‌اند اما هر روز در جامعه غبار‌افکنی می‌کنند نیز با شدت و حرارت بیشتر وجود داشته باشد.

وی در تبیین این که چرا باید نسبت به فتنه‌گران داخلی و تحرکات آنان هوشیاری و حساس بود گفت: تمام نگاه‌ها و تنها نقطه‌ی امید جهان اسلام و آزادی‌خواهان برای گرفتن انتقام خون شهید شیخ النمر و گرفتن انتقام خون شیعیان مظلوم یمن، نیجریه، سوریه، عراق و بحرین به جمهوری اسلامی ایران است که تحقق این مهم نیز تنها در گرو استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی در ایران است و دشمنان این را به خوبی فهمیده‌اند و لذا می‌کوشند با فتنه‌افکنی در داخل پایه انقلاب را در ایران سست کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری تاکیدکرد: دشمن به خوبی می‌داند که اگر بخواهد نقشه‌هایش در سوریه، عراق، یمن، نیجریه، عربستان و دیگر کشورها به نتیجه برسد باید پایه‌های حکومت اسلامی را در ایران متزلزل کند.

امام جمعه شهرکرد اعدام و به شهادت‌رساندن شیخ النمر را نوعی انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح‌کرد: دشمن به دلیل مقاومت، استحکام و پیوند قوی شما با ولایت و ارزش‌های انقلاب دستش به شما نمی‌رسد دستش به شما نمی رسد بنابراین می کوشد به واسطه جنایت‌آفرینی در نقاط دیگر از جهان اسلام و به شهادت رساندن شیخ النمر و امثال این مجاهدان راه حق هم انتقام مقاومت و ایستادگی شما را بگیرد و هم به خیال خام خودشان پایههای انقلاب اسلامی ایران را متزلزل و سست کنند.

نکونام اطاعات از ولایت و امامت و ولایت‌فقیه را پیام شیخ النمر برای تمام مسلمانان به ویژه ملت ایران دانست و تاکیدکرد: خون پاک شیخ نمر می‌جوشد و قطره قطره‌ی آن خون به من و شما این پیام راه می‌دهد که تنها راه حق راه ولایت و امامت است، پس اعتصام به حبل‌الله و ولایت‌فقیه داشته و به هم پیوستگی و بصیرت داشته باشید و فریب توطئه‌گران داخلی وکسانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها خط می‌گیرند و بیگانه به آن‌ها دل‌بسته است را، نخورید.

ارسال نظرات