خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت استان:

2 کارگاه آموزشی پیشگیری رشد مدار در استان برگزار می گردد

این کارگاه در نظر دارد با اعمال مداخله بهنگام در مسیر رشد کودکان و نوجوانان و با توجه به اصل فرایندی تربیت و اصلی ترین ابزار آن یعنی پیشگیری گام موثری برداشته شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۷۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری رشد مدار با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در مدارس استان قزوین برگزار می گردد.

وی افزود: این کارگاه با هدف تقویت عوامل محافظتی و خنثی نمودن عوامل خطر در رشد کودک، منجر به رشد اجتماعی مطلوب، خود کنترلی، رشد هیجانی و رشد تحصیلی کودکان می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خاطر نشان کرد: کم شدن مشکلات رفتاری کودکان و در نهایت منجر به رشد و شکوفایی فضایل اخلاقی و فضیلت جویی در خانواده ها و تحقق انسان سالم آرمانی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه می باشد.

ایشان در ادامه بیان کرد: این کارگاه در نظر دارد با اعمال مداخله بهنگام در مسیر رشد کودکان و نوجوانان و با توجه به اصل فرایندی تربیت و اصلی ترین ابزار آن یعنی پیشگیری گام موثری برداشته شود.

گفتنی است اولین کارگاه آموزشی پیشگیری رشد مدار به مدت 3 روز برای والدین کودکان 7 تا 12 سال در مدرسه زنده یاد حسن عبداللهی ناحیه 1 قزوین و با حضور میرباقری رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، حسینی رییس اداره مشاوره تربیتی، کارشناس اداره مراقبت ناحیه 1 آقای صالحی و اولیای دانش آموزان و با مدرسی مریم نظامی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار