رییس سازمان بسیج رسانه خبر داد:

ارسال 800 اثر از فعالان رسانه/ برای ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر فقط تا 20 دیماه مهلت باقی است

تاکنون بیش از 800 اثر از نزدیک به 650 خبرنگار و فعال رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۸۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

رییس سازمان بسیج رسانه از استقبال قابل توجه فعالان رسانه ای کشور در اولین "جشنواره رسانه ای ابوذر" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، مسعود بصیری در گفت و گویی، با اشاره به برگزاری نخستین "جشنواره رسانه ای ابوذر"، ضمن تقدیر از استقبال گسترده فعالانه رسانه ای کشور، اعلام کرد: تاکنون بیش از 800 اثر از نزدیک به 650 خبرنگار و فعال رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بصیری با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار، تاکید کرد: به جهت استقبال همکاران رسانه ای، مهلت ارسال آثار اعلام شده در این جشنواره تا 20 دیماه تمدید شده است و مجددا از عموم فعالان و اصحاب رسانه دعوت می کنم در این جشنواره مشارکت فعالانه داشته و آثار شاخص و برجسته خود را ارسال نمایند.

وی یادآور شد: روند داوری مسابقه در موضوعات مختلف آغاز شده است.

گفتنی است نخستین "جشنواره رسانه ای ابوذر" در محورهای "تولید ملی و اقتصاد مقاومتی" ، "دفاع از دستاوردهای هسته ای" ، "شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی" ، "بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم" و "موضوعات اجتماعی" با همت سازمان بسیج رسانه و به منظور "نمایش نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم" در حال برگزاری است. علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالبهای گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق کدپستی 1345746989 و آدرس پست الکترونیکی jashnvareh.abouzar@chmail.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا با شماره تلفن های 66577687 و 66577685 ارتباط برقرار نمایند. آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشد.

ارسال نظرات