در پی شهادت شیخ نمر:

جوانان نیری جنایات آل سعود را محکوم کردند

از زبان یکی از جوانان شهرستان نیر: اگر مسلمانان نسبت به فاجعه منا واکنش مناسبی از خود نشان می دادند، امروز شاهد این واقعه تلخ نبودیم.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۱۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، در پی به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر جمعی از جوانان نیری این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.

خبرنگار به جمع جوانان نیری رفته تا واکنش آنان در مقابل اعدام شیخ نمر را جویا شود.

شهرام اصالت نیری اذعان کرد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، خشم مسلمانان جهان، به خصوص مردم ایران را از ظلم بی‌پایان آل سعود بر انگیخته است.

این جوان نیری با بیان اینکه شیخ نمر، یک شخصیت استکبارستیز ودارای بصیرتی نافذ در امر دین بود خاطر نشان کرد: اعدام این شخصیت والا با قوانین بین‌المللی مغایرت داشته وامری غیرقابل قبول است.

محمد شمشیری نیری دیگر جوان نیری با عرض تسلیت به شهادت رسیدن رهبر شیعیان عربستان عنوان کرد: این رژیم مستبد نشان داده که برای خوش‌خدمتی به آمریکا حاضر است هر نوع جنایتی را انجام دهد و با این عمل زشت اهداف اربابان خود را تحقق بخشید.

وی ابراز امیدواری کرد: با ظهور امام زمان(عج) ریشه وهابیت خشکانیده می شود و انتقام همه شهدا به ویژه رهبر شیعیان عربستان گرفته خواهد شد.

قادر رنجبر نیز شهادت شیخ نمرباقرالنمر رهبر شیعیان توسط آل سعود را تسلیت گفت و افزود: شیخ نمر یک رهبر شیعه قدرتمند در عربستان بود.
وی خاطرنشان کرد: به زودی شیعیان انتقام سختی از آل سعود خواهند گرفت و سیلی محکمی بر دولت‌های استکبار می‌زنند.

این جوان نیری با بیان اینکه شیخ نمر را بدون هیچ مدرک وسندی نشانه رفته است، خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دولت عربستان نشان‌دهنده ترس آنان است.

علی صمدی دیگر جوان نیری نیز جنایت رژیم آل سعود را محکوم و شهادت این روحانی مجاهد را تسلیت گفت.

وی این اقدام آل سعود را فاجعه‌ی بزرگی برای اسلام و عالم تشیع بیان کرد و افزود: اگر مسلمانان نسبت به فاجعه منا واکنش مناسبی از خود نشان می دادند، امروز شاهد این واقعه تلخ نبودیم.

این این جوان نیری با بیان اینکه رژیم آل سعود با این اقدام در پی جبران شکست‌های پی در پی خود بوده است، ابراز امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور رژیم پلید آل سعود به سقوط و سرنگونی واصل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار