خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کنبد کاووس:

شهادت آیت الله نمر جرقه‎ای برای فروپاشی آل سعود است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کنبد کاووس گفت: شهادت آیت الله نمر جرقه‎ای برای فروپاشی آل سعود است.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۴۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج،حجت الاسلا م والمسلمین حسین اسلانی کتولی مسئول ظهر امروز در نشست با مدیران بسیجی ضمن تسلیت شهادت آیت الله باقر النمر اظهار کرد:این عالم مجاهد هیچ جرمی جز حق گویی و دفاع از قرآن نداشت و به خاطر دین و اعتقادش به شهادت رسید.

وی تصریح کرد:شهادت این عالم ربانی جرقه و نویدی را به دنبال خواهد داشت که باعث فروپاشی و نابودی کامل رژیم جنایتکار و خائن آل سعود می‎شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کنبد کاووس ابراز داشت: اما یزید به خاطر سبک سری و ریختن خون شریفترین انسان خود را به زباله دان تاریخ سپرد و کاملا نابود شده و آل سعود نیز با کشتار مردم یمن و عالمان دینی چنین وضعیتی پیدا خواهد کرد.

اسلانی گفت :آیت الله نمر درسخنانش فرمود که آل سعود همان یزید است» و به راستی آل سعود افرادی یزید صفت هستند که در تاریخ با ریختن خون عالمان دینی و بهترین بندگان همان مسیر یزد را طی کرده‎اند.

وی یادآور شد: آل سعود جرم این عالم بربانی را تروریست بودن می‎داند در حالی که این عالم و یارانش نه سلاحی داشتند و نه با سلاحی جنگی با آنها جنگیدند بلکه فقط به خاطر دفاع از حرم امن الهی و اعتقادات دینی خودشان به شهادت رسیدند.

خبرنگار افتخاری بسیج نصرالله وحیدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار