مرزهای کشور سوریه جهت نبرد با دشمن باز است و تمام مردم می‌توانند از خدماتی که خانواده های معظم شهدا از آن استفاده می‌کنند بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۴۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، قاسم کشمیری مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج هنرمندان کشور در یادواره شهدای 15 شهید شهرستان مشگین‌شهر و اختتامیه سومین سوگواره داستان نویسی استان اردبیل با اشاره به مسئله نفوذ در کشور گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مسئله نفود را تذکر داده بود تا تمام مسئولین و سیاستمداران آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به منشأ نفوذ در کشور گفت: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بر مسئله جنگ نرم تاکید داشتند و در این راستا انواع کتاب ها نوشته شده و در سخنرانی ها بر آن اشاره شده است اما متاسفانه در عمل هیچ اقدامی صورت نگرفته بود تا اینکه مسئله نفوذ مطرح شد لذا مسئله نفوذ حاصل کم کاری مسئولین است که دشمن آن را در این کشور احساس کرده بود و می‌توان گفت این مسئله نوعی بازی هوشمندانه برای دشمن است. 

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: این مسئله مربوط به گروه خاصی است که نتیجه آن مسئله نفوذ است و متاسفانه افرادی که امروز پرچمدار سیاست در کشور هستند بر این باور هستند که مردم را مدیریت می‌کنند در حالی که مدیریتی در کار نیست و مردم نیز به آن پی برده اند.

کشمیری اظهار کرد: وقتی مردم با اکثریت آرا به این نظام رأی دادند دشمن از این وضعیت احساس خطر کرده و تصمیم به براندازی نظام گرفت از این رو دشمن با تصور اینکه ایران نوپاست و از نظر نیرو و تجهیزات نیز با مشکل مواجه خواهد بود اما وقتی وارد عرصه نبرد با ایران شدند متوجه شدند از دل این کشور جوانانی به پا خواسته که برای حفظ این کشور جان‌های خود را نثار می‌کنند که در نهایت افتخاراتی برای این کشور کسب کردند.

وی ادامه داد: دشمن بعد از شکست از ایران به این نتیجه رسید که توپ و تانگ برای ملت ایران تاثیری ندارد چرا که ملت ایران امید به مهدویت و آینده داشته و در کنار آن اعتقاد به مرجعیت و روحانیون و همچنین انقلاب اسلامی دارد لذا امکان مقابله با این کشور وجود ندارد اما در صورت نفوذ و تغییر نگرش مردم می‌توان بر این ملت پیروز شد از این رو اقدام به طراحی پروژه هایی کردند که این کشور را از پای درآورند.

وی افزود: با توجه به اینکه مرکز ترویج اعتقادات ملت ایران روحانیون هستند لذا دشمن مهندسی معکوس را از حوزه‌های علمیه شروع کرده است تا اعتقادات ملت ایران را تضعیف کرده و به اهداف شوم خود دست یابند.

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به فتنه 88 گفت: دشمن با مقدسات ملت ایران وارد جنگ شد اما ملت ایران در حماسه 9 دی حماسه ای دیگر آفریده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه های طراحی شده بر جمهوری اسلامی ایران پروژه فشار اقتصادی بود که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد و مجلس نیز آن را به تصویب رساند اما متاسفانه برخی افراد معتقد هستند که مغزهای اقتصادی را باید از خارج وارد این کشور کنیم که این امر مغایر با اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه افرادی در جامعه هستند که ادعا می‌کنند که خانواده های معظم شهدا دارای امتیاز بیشتری بوده و حقوق دریافت می‌کنند که در پاسخ باید گفت که اکنون وقت عمل است و مرزهای سوریه برای نبرد با دشمن باز شده لذا همه مردم می‌توانند از امتیازی و حقوقی که خانواده های شهدا دریافت می‌کنند بهره مند شوند.

وی ادامه داد: هر انسانی توان گذشت از بزرگترین سرمایه خود ندارد اما شهدای انقلاب اسلامی بدون هیچ گونه چشم داشتی پا به عرصه نبرد گذاشتند و در جهت حفظ عزت و شرف این کشور جان دادند.

ارسال نظرات