خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری بندرترکمن در مراسم جشن نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: هیچ نهادی مقدس تر از خانواده نیست.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرترکمن، سید صادق شیرنگی ظهر امروز در مراسم جشن نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی است که پایه وشالوده تمام فعالیتهای اجتماعی در جامعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در جامعه هیچ نهادی مقدس تر از خانواده نیست، افزود: خانواده کانون اخلاقیات در جامعه است چرا که جامعه سالم در گروی خانواده سالم و نوع تربیت فرزندان و روابط افراد خانواده شکل می‎گیرد که تضمین کننده سلامت جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن تصریح کرد: باید تلاش شود زندگی جوانان ما براساس آموزه های دینی ،قرآنی وتربیت اسلامی شکل بگیرد لذا زوج‎های جوان باید آموزه‎های ناب دینی را چاشنی زندگی خود کنند تا سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی نهادینه شود.

شیرنگی ابراز داشت: توجه زوج‎های جوان به سبک زندگی اسلامی جلوی آسیبهای اجتماعی که فرهنگ غرب روانه جوامع بشری خصوصا کشورهای اسلامی کرده را خواهد گرفت.

این مقام مسول با اشاره به مخاطراتی که موجب بالارفتن سن ازدواج بین جوانان شده اذعان داشت:متاسفانه بالارفتن سن ازدواج مخاطرات زیادی را در جامعه موجب شده که باید کشورهای اسلامی با الگوگیری ازسیره رسول الله وائمه اطهارحرکت کند تا دوام وبقا در نسل جامعه ایجادشود ومسلمانان خود اداره کننده جامعه شان باشند.

وی خاطر نشان ساخت:اگر سن ازدواج بالارود خطرات مهمی را از جمله کاهش جمعیت مسلمانان به دنبال دارد ومسلمانان مجبورند بسیاری از امورات خود را از سایر نقاط دنیا تامین کننداتفاقی که در اکنون در بسیاری از کشورهای غربی شاهدیم همین امر است.

سرپرست فرمانداری بندرترکمن ادامه داد: اگر می خواهیم خودکفا باشیم باید این نهاد مقدس در جامعه به بهترین شکل در جامعه پیاده شود تا جمعیت مسلمانان غالب بر کشورهای جهان شود.

شیرنگی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی کشور در اسفندماه یادآورشد:انتخابات نماد دموکراسی ومردم سالاری دینی است لذا حضور شما در پای صندوقهای رای بزرگترین پشتوانه اقتدار نظام ومشت محکمی به دهان یاوه گویان واستکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها