بیانیه هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری:

جنایات آل سعود خشم آزادگان جهان را برانگیخته است

هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری با صدور بیانیه، عقیم ماندن سیاست های داخلی و خارجی و شکست های مفتضحانه آل سعود در منطقه را دلیل اعدام آیت الله شیخ نمر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بیانیه هیأت رزمندگان استان با این آیه شریفه:"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"، آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است: خون پاک و مطهر عالم شهید مرحوم آیت الله شیخ نمر باقر النمر و برادران مومنی که به همراه ایشان مظلومانه به فیض شهادت نایل شدند، حرکت مبارزه با استکبار جهانی و بیداری اسلامی را سرعت خواهد بخشید.

این بیانیه می افزاید: اعدام علامه شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر در امتداد خط اقدامات ضد انسانی است كه از سوی دشمنان اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم در تقابل با محور مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی می باشد .

دراین بیانیه تصریح شده است: حمله ددمنشانه آل سعود به یمن و به خاك و خون كشیدن هزاران انسان بی گناه، حمایت از گروههای تروریستی تكفیری در منطقه، به شهادت رساندن هزاران نفر از حجاج مظلوم بیت الله الحرام در حادثه غمبار منا، مقابله با خواسته های به حق مردم مسلمان بحرین، هدایت پنهان و آشكار تعرض به شیخ زكزاكی و اعضای جبهه اسلامی نیجریه وشهادت مظلومانه آیت الله شهید شیخ نمر و جمعی از برادران مومن، اجزای سناریوی گام به گام برای مهار جبهه مقاومت است.

این بیانیه می افزاید: رژیم آل سعود در جنگ نیابتی رژیم جعلی صهیونیستی و شیطان بزرگ، خون مطهر هزاران زن ، کودک و مردم بی گناه یمن را به ناحق بر زمین ریخته و با توجه به عقیم ماندن سیاست های داخلی و خارجی و شکست های مفتضحانه آل سعود در منطقه، امروز علامه مبارز آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را به بهانه تحریک علیه دولت به همراه 47نفر دیگر مظلومانه به شهادت رساند و با این اقدام، خشم مردم آزاده منطقه ،جهان اسلام و نیز حکومت ها را برانگیخته است.

دراین بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه علامه شهیدآیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از توطئه رژیم جعلی اسراییل برای تشدید تفرقه بین مسلمانان جهان و اختلاف بین شیعه و سنی است اما با هوشیاری جهان اسلام شهادت آیت الله نمر موجب اتحاد ، وحدت و همدلی بیشتر بین مسلمین خواهدشد.

در این پخش پایانی این بیانیه با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله نمر باقر النمر به محضر نورانی منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عج)،رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)،مسلمانان جهان اسلام ،مراجع تقلید و حوزه های علمیه تأکید شده است: بدون تردید رژیم آل سعود هزینه سنگین این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت.

ارسال نظرات