سازمان بسیج مهندسین دربیانیه ای ضمن محكوم كردن اعدام شیخ باقرالنمر گفت: ریختن خون شیخ نمر اهانتی به همه‌ی ارزش‌های الهی و همچنین ناقض همه‌ی اصول عرفی و قوانین بین‌المللی است.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۶۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری ؛ سازمان بسیج مهندسین صنعت استان در بیانیه ای شهادت عالم ربانی شیخ باقر النمر را محكوم كرد.

متن كامل این بیانیه به شرح ذیل منتشر شد :

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
"مِنْ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا"
میان مؤمنان، مردانى‏ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند؛ گروهی از آن‌ها به شهادت رسیدند و گروهی در انتظارند و هرگز روی‌ نگرداندند
قاتلان شیخ شهید نشان دادند که منطق ارشاد، اندرز و مطالبه‌ی حقیقت و حقوق به روش‌های مسالمت‌آمیز در برابر ذهنیت داعشی حاکم بر آل‌سعود و اطرافیانشان سودی ندارد. ریختن خون شیخ نمر اهانتی به همه‌ی ارزش‌های الهی و همچنین ناقض همه‌ی اصول عرفی و قوانین بین‌المللی است، مخصوصاً از آن رو که کشتن شخصیتی عظیم چون شیخ نمر در این منطقه بی‌سابقه بوده است. بنابراین، خون او بی‌تردید به هدر نخواهد رفت،‌ چرا که خداوند در کمین ستمگران تاریخ نشان خواهد داد که این جنایت زشت آغاز پایان عمر این خاندان خبیث است؛ خاندانی که در سرگذشتش چیزی جز قتل و ستم و سرکشی دیده نمی‌شود.

ما، ضمن محکوم کردن این جنایت، به جهان می‌گوییم که نظام آل‌سعود از خطوط قرمز گذشته است و باید در انتظار عواقب تصمیم‌های ظالمانه‌اش باشد. دولت‌های بزرگ نیز باید بدانند که درخت ترور با بریدن شاخه‌هایش ریشه‌کن نمی‌شود و اگر مانع حکومت‌های ظالم نشوند و آن‌ها را از تروریسم دولتی باز ندارند، دم زدنشان از ترویج آزادی، عدالت و حقوق بشر چیزی جز ادعا و سراب نخواهد بود.

خبر تأیید و اجرای حکم اعدام روحانی بزرگوار آیت‌الله شیخ النمر این مجاهد نستوه و با اخلاص باعث تأسف و تأثر کلیه‌ آزادی خواهان جهان گشته است، همان طور که علمای اعلام و مراجع عظام تقلید این حکم ظالمانه و سرکوبگرانه را شدیداً محکوم کرده‌اند، جامعه بسیج مهندسین استان چهارمحال و بختیاری نیز این حرکت ضد حقوق بشری و ناجوانمردانه را محکوم کرده و به عاملان این جنایت اعلام می‌داریم که انجام این حکم نه فقط جلوی حرکت رو به رشد بیداری اسلامی را نخواهد گرفت، بلکه باعث شکوفایی و رشد و بالندگی خیزش‌ها و انقلاب‌ها در منطقه غرب آسیا و سایر نقاط دنیا خواهد بود.

ارسال نظرات