خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

زندگی تجملی سد بزرگی برای رسیدن به آرامش است

امام جمعه شهرستان بندرترکمن گفت: زندگی تجملی سد بزرگی برای رسیدن به آرامش است و چشم و هم چشمی کانون زندگی را از هم می‎پاشاند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۶۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بندرترکمن، حجت الاسلام منصوری در جمع پرشور نوعروسان کمیته امداد در شهرستان بندرترکمن با اشاره به معیارهای ازدواج از بیانات امام رضا (ع) اظهارکرد:زندگی تجملی سد بزرگی برای رسیدن به آرامش است.

وی افزود: طبق آیات نورانی کلام وحی ازدواج موجب تسکین و آرامش است لذا آسانگیری در زندگی موجب تشکیل به موقع خانواده در اجتماع می شود که به دنبال خودآسیبهای اجتماعی را کاهش می دهد.

وی با اشاره به چشم و هم چشمی های فراوان در آغاز زندگی که عاملی در تاخیر شکل گیری نهاد خانوداه می شود تصریح کرد:چشم و هم چشمی ها آفت بزرگی برای زندگی است لذا پول وثروت برای انسان خوشبختی وآرامش ایجاد نمی کند لذا هیچگاه برای صحبتهای دیگران زندگی نکنید.

این مقام مسول خاطر نشان ساخت:از دیدگاه امام رضا(ع)صداقت وراستی معیار مهمی در زندگی است که موجب تضمین وبقا زندگی می شودکه باید به آن توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به آخرین معیار از بیانات امام رئوف یادآورشد: توکل به خدا وقانع بودن برکات فراوانی را برای زندگی به دنبال دارد لذا انسان همواره باید با توکل به خدا پشت گرمی بزرگی را در کنار خود احساس کند که هیچگاه از او غافل نخواهد شد هر اندازه توکل واعتماد انسان به خداوند قادر ومتعال بالاتر رود زندگی سراسر شیرین وپربرکتی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار