سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری و اتاق های اصناف سراسر استان در پی شهادت شیخ نمر با صدور بیانیه مشترک، جنایات آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۶۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری و اتاق های اصناف سراسر استان در پی شهادت شیخ نمر بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد.

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر تاریخ بشریت شاهد پستی و جنایتی دیگر به جامعه مسلمانان و به خصوص شیعیان جهان از سوی مسئولان و حکام کم خرد و بی خرد عربستان سعودی بوده است .

از سویی هر صبح و شام کشتار بی رحمانه انسانهای بی گناه کشور یمن توسط جنگنده های سعودی اتفاق می افتد و از سوی دیگر اعدام شیخ نمر روحانی انقلابی، مؤمن و مظلوم عربستانی و جمعی از شیعیان آن کشور را اعلام کرده اند .

ما اصناف و بازاریان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری این اقدامات وقیحانه و کینه جویانه را به شدت محکوم می نماییم و اعلام می داریم که دولت عربستان باید بداند که این اقدامات غیر دینی و غیر انسانی مُهر پایانی به حکومت ننگین سعودی خواهد بود چرا که رسول اکرم فرمود : «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.»

و به فرموده مقام عظمای ولایت، شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او خطای سیاسی دولت سعودی است و خداوند متعال از خون بی گناه نمی گذرد و خون به ناحق ریخته بسیار سریع دامن سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

دولت عربستان باید بداند این اعمال شیطانی قدم گذاشتن در راه نمرود، فرعون و دیگر جباران عالم است و بنا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز، بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت و دنیای اسلام باید احساس مسئولیت کند .

ما اصناف و بازاریان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری از جامعه جهانی و عموم آزادی خواهان و طرفداران حقوق بشر، مسلمانان و بخصوص شیعیان جهان تقاضا داریم که همگی خود را خونخواه و وارث این روحانی مؤمن و مظلوم بدانند و به مصداق آیه 33سوره اسراء « وَمَن قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ سُلْطَانًا»، دیه او را که سقوط سلطنت سعودی است بگیرند.

در پایان با دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت و عدالت گستر حقیقی جهان حضر مهدی(عج)، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام انقلابی به فرمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) اعلام می داریم .

سازمان بسیج اصناف و اتاق های اصناف استان چهارمحال و بختیاری

15دی ماه 1394

ارسال نظرات