جنگ نرم ، جنگ امروز دشمن علیه ماست

کارشناس فضای مجازی گفت: در سطح فرهنگی تلاش می‌کنند تا ما را نسبت به مسائل دلخواه خود متقاعد سازند و زمینه‌ی لازم برای قبول آن را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۹۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
استاد میثمی کارشناس فضای مجازی در گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان تیپ مردم پایه 71 روح الله گفت:جنگ نرم همان برنامه ریزی جهان غرب برای کشورهای اسلامی جهت هویت زدایی،دین زدایی،خانواده ستیزی وخانواده گریزی وبراساس این محور ها به تولید فیلم و برنامه میپردازد.
وی گفت:کلید خوردن جنگ نرم علیه ایران در مقطع فعلی را باید ناشی از گسترش حس تنفر از آمریکا در جهان دانست که به نظر سران کاخ سفید، ایران مرکز اصلی ایجاد این تنفر و گسترش آن است و در آمریکا برای مقابله با این موج، نیروی واکنش سریع تشکیل شده است.
وی اشاره داشت:بیش از90درصد رسانه های جهان را صهیونیست ها اداره میکنند. آنها خیلی راحت ارزش را به غیرارزش تبدیل میکنند جنایات غزه،یمن وسوریه به هیچ عنوان در شبکه های ماهواره ای به تصویر کشیده نمیشود وبه جای آن میدیدیم که چطور تروریست ها در یک کشور اسلامی سر مسلمانان را قطع می کردند وبه نام اسلام ومسلمان بودن به مردم جهان نمایش میدادند.
استاد میثم افزود:اخبار و آمار امنیتی شدن فضای سایبر مدت‌هاست که جزو اخبار اول صبح رسانه‌ها شده و بسیاری نیز بر این عقیده‌اند که این آغازی است بر "جنگ سایبر" بین دولت‌ها و نام آن را گذاشته‌اند جنگ جهانی سوم.
وی در پایان گفت پازل رسانه‌ای آمریکا برای تحت فشار قراردادن ایران اسلامی طراحی شده و راهکار خنثی‌سازی و بی اثر کردن تلاش‌های دشمنان، ایجاد فضای هم‌نوایی و هم‌گرایی بین نیروهای درون نظام و عمل به مقتضیات اتحاد ملی به عنوان رهیافت راهبردی نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار