عکس : مهدی کریمی نیا
کد خبر: ۸۶۱۶۶۲۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سیدحسین راسخی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به 21 دی سالروز شهادت شهید رهبر و روز بسیج رسانه، به جنایت آل‌سعود در شهادت شیخ نمر اشاره کرد و گفت: این اقدام نشان از درماندگی و وادادگی رژیم آل‌سعود است.

وی با تاکید بر اینکه آل‌سعود نقش اساسی در کشتار شیعیان در تمام جهان و پرورش تکفیری‌ها و تروریست‌ها دارد، افزود: آل‌سعود چاره‌ای جز چنین اقدامی ندید و با این کار، جنایتی بر جنایات پیشین خود افزود.

راسخی با محکوم کردن این اقدام ظالمانه، علاوه بر اینکه از دستگاه دیپلماسی کشور خواست که نسبت به این اقدام برخورد قاطعانه اتخاذ کند، گفت: اگر ما نسبت به رفتار این رژیم در فرودگاه جده و یا حادثه منا جدی‌تر عمل کرده بودیم، شاید جسارت این رژیم به این حد نمی‌رسید.

وی با اشاره به اینکه سرلشگر پاسدار شهید دادرس شهید شاخص رسانه استان یزد برای امسال معرفی شده‌اند، گفت: رسانه از دیدگاه آموزه‌های دینی ما یک پدیده انسان محور هستند و رسانه از انسان جدا نیست.

مسئول بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: اگر رسانه در خدمت ارزش‌ها قرار گیرد، وسیله تکامل و اگر مغایر با ارزش‌ها قرار گیرد، نه تنها وسیله تکامل نیست بلکه وسیله‌ای برای شر می‌شود.

راسخی با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی در شهادت شیخ نمر سکوت کردند، گفت: این اقدام ظالمانه سبب می‌شود که ما شاهد سقوط یکی از دیکتاتورهای منحوس کشورهای عربی از غربستان سعودی باشیم.

وی افزود: رسانه انقلابی باید نسبت به مسائل روز جهان اسلام آگاه باشد و هیچ زمانی ترس و انفعال را در وجود خود راه ندهد.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در ارتباط با برنامه‌های روز بسیج رسانه استان یزد، گفت: برنامه‌های گرامیداشت بسیج رسانه در یزد به مدت یک هفته و با سرکشی از خانواده شهدای رسانه، حضور در منزل خانواده شهید شاخص رسانه استان یزد و غبارروبی گلزار شهدا انجام می‌شود.

راسخی نصب بنر شهید رهبر به عنوان شهید شاخص کشور در سطح شهر، دیدار با امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان یزد، دیدار با پیشکسوتان رسانه‌ای به عنوان طرح صله رحم رسانه‌ای و همایش گرامیداشت روز قشر را از دیگر برنامه های این هفته دانست.



ارسال نظرات