به همت قرارگاه ناحیه ثارالله یزد صورت گرفت:

تشییع پیکر والده سرباز شهید حسن زارع زردینی

به همت مسئول قرارگاه ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و تعدادی از افسران این ناحیه و با حضور در گلزار شهدای دهستان زردین، پیکر والده سرباز شهید حسن زارع زردینی که حلقه ناصرین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله نیز مزین به نام مبارک این شهید والا مقام است، بر دوش اهالی قدر شناس این خطه تشییع گردید.
کد خبر: ۸۶۱۶۶۶۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: عصر دیروز علی زارع زردینی مسئول قرارگاه ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد و تعدادی از افسران این ناحیه با حضور در گلزار شهدای دهستان زردین، در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر والده سرباز شهید حسن زارع زردینی که حلقه ناصرین ناحیه مقاومت بسیج ثارالله نیز مزین به نام مبارک این شهید والا مقام است، شرکت نمودند.            

شهید والا مقام حسن زارع زردینی که اولین شهید منطقه وسیع پشت کوه که شامل 8 دهستان و یک شهر است، می باشد از جوانان خوشنام محل زندگی خود بوده است و حالا با عروج مادرش و کسی که نقش مهمی در شکل گیری روحیات و عقاید وی داشته است، مراسم باشکوهی برای تشییع و خاکسپاری این مادر دلسوز و داغدیده به نشانه قدردانی از اهدای این فرزند در راه دفاع از آرمانها و اعتقادات صورت گرفت.
مادری که ایثارگرانه، فداکارانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین و شیرین ترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طائر ملکوت، پاسدار و حافظ اسلام و نظام و میهن اسلامیمان باشد.
ما نیز از طرف فرماندهی و سربازان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به روح این عزیز سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستیم            .
هر روز که می گذرد، به تدریج حضور پدران و مادران معظم شهدا در میان ما کمتر می شود و ما جاماندگان از این قافله از برکت وجود ایشان محروم تر می شویم و براستی چه فرصتهای طلایی  جهت خدمت به این خانواده ها از دست می روند و ما حتی  آن طور که بایسته و شایسته است پی به عظمت این وجودهای معزز و معظم خانواده و بازماندگان شهداء پی نبرده ایم.

 افسوس که در این غفلت عمیق به سر برده ایم و خوشا به حال آنانکه در هر جایگاه و مقام و منزلتی هستند پی به قداست این نعمت برده اند و این فرصت ها را غنیمت شمرده اند و قدمی برای این خانواده های شهید برداشته اند.

ارسال نظرات