رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: به زودی حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهرستان حذف می شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۶۶۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به نصب دوربین های کنترل سرعت و تخلفات و ورود خودوری اعمال قانون و توقفات دوبل در سطح معابر شهرستان بافق، گفت: به زودی حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهرستان حذف می شود.

سرهنگ منصور جمشیدی در حاشیه جلسه شواری ترافیک در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت: با همکاری پلیس راهور و شهرداری بافق ، تا 15 روز آینده شاهد راه اندازی 9 دوربین کنترل سرعت و کنترل تخلفات در سطح این شهرستان خواهیم بود.

جمشیدی همچنین افزود: برای نصب و راه اندازی این دور بین ها بیش از 250میلیون تومان از طرف شهرداری بافق هزینه شده است .

وی درخصوص اصلاح ساختار مهندسی معابر بافق گفت: کارگروه پلیس راهور با فرماندار شهرستان بافق تشکیل می شود و طی بازدید از سطح شهر ، نقاط حادثه خیز بررسی و مشکلات آن برطرف خواهد شد.

فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به تدوین سند ترافیک این شهرستان گفت: با تدوین این سند در زمینه مسائل ترافیکی و ترویج فرهنگ ترافیک گام های بلندی برداشته خواهد شد.

طلایی مقدم در خصوص نقاط حادثه خیز این شهرستان افزود: مقرر شد با همکاری پلیس راهور نقاط حادثه خیز در سطح شهرستان ، شناسایی و حذف شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان بافق گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آزادسازی معابر شهرستان به ویژه بلوار وحشی بافقی ، با همکاری پلیس راهور تهیه می شود.

 

ارسال نظرات