علی بهادری جهرمی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان اعلام کرد:

کمیته مردمی صیانت از برجام تشکیل می‌شود

«ضرورت حضور مردم در نقاط بحرانی تاریخ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از دیروز نمایان می­گردد. این اهمیت در بسیاری از منویات امام خمینی وجود دارد و بعد از ایشان به تکرار توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان گردیده است.»
کد خبر: ۸۶۱۶۷۰۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
علی بهادری جهرمی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در رابطه با تشکیل کمیته مردمی صیانت از برجام گفت: «اکنون با به سرانجام رسیدن بررسی‌های نهادهای ذی‌ربط در خصوص توافق‌نامه هسته‌ای و دستورات فرمانده کل قوا پیرامون اجرای برجام، تکلیف همه کارگزاران نظام در رابطه با برجام روشن و راه هرگونه اختلاف‌افکنی مسدود شده است.
البته دشمنی آمریکا و غرب با مردم شریف ایران اسلامی ریشه‌دار بوده و به دلیل ماهیت استکبارستیزی و ضد سلطه‌گر با مردم ایران، این دشمنی همچنان ادامه‌دار است. بر این اساس با توجه به اهمیت و حساسیت برنامه برجام و به‌ویژه مدیریت صحیح و دقیق اجرای این برنامه مطابق با متن مذاکرات و نه تفسیر طرف مقابل، ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، امید داریم دستگاه دیپلماسی و مسئولان اجرایی با نظارت‌های دقیق و تخصصی خود همچنان از حق ملت ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دفاع کنند.»
بهادری در ادامه افزود: «بدین‌جهت است که ضرورت حضور مردم در نقاط بحرانی تاریخ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از دیروز نمایان می­گردد. این اهمیت در بسیاری از منویات امام خمینی وجود دارد و بعد از ایشان به تکرار توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان گردیده است.»
بهادری با ذکر اهمیت نظارت بر حسن انجام برجام توسط دیگر نهادهای نظارتی کشور متذکر شد: «علاوه بر نقش اساسی که در نظارت بر حسن انجام برجام توسط مجلس شورای عالی امنیت ملی و دیگر نهادهای نظارتی انجام می‌گیرد. لازم است مردم عزیز مؤمن و انقلابی کشور نیز در جریان جزئیات این طرح هسته­ای قرار گیرند تا در موقع نیاز بتوانند به کمک تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور بیایند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و عزت و شرفشان دفاع کنند. با توجه به بسته بودن تیم کارشناسی دولت و با عنایت به تعاملات سیاسی خاص لازم است گروهی متخصص با تفکرات متفاوت اقدام به رصد و کنترل اتفاقات پیرامون طرح اقدام مشترک (برجام کنند) تا اطمینان عمومی بیشتری نسبت به حسن اجرای این طرح پدید آید.»


ارسال نظرات
آخرین اخبار