رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: حضرت امام راحل در رهبری انقلاب اسلامی یک هدف را مطرح کردند و آن استقرار یک نظام عادلانه مبتنی بر اسلام بود.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۴۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

 علی بهادری  در پنجمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور، اظهار کرد: حضرت امام راحل در رهبری انقلاب یک هدف را مطرح کردند و آن استقرار یک نظام عادلانه مبتنی بر اسلام بود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور افزود: وقتی به این موضوع با تأمل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که رسالت ما در جامعه حقوقی سنگین و مبنای این حرکت عظیم مردمی تحقق عدالت در بستر جامعه است، لذا در این تحقق ساختار مبتنی بر قانون تعریف شد.

بهادری بیان کرد: رهبری و امام راحل بارها فرموده‌اند که فصل‌الخطاب قانون است و باید گفت وقتی اسم تحقق عدل و قانون می‌آید متوجه این رسالت سنگین می‌شویم و به تعبیر بزرگان باید دیوانه‌وار در این عرصه فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: مبنا این است که اگر ادعای تحقق مبتنی بر اسلام را بتوانیم محقق کنیم آنگاه از حریم انقلاب و ارزش‌هایمان دفاع و اعتماد مردم را جلب کرده‌ایم و اگر در عرصه بین‌المللی از این ادعا دفاع نکنیم آنگاه تیشه به ریشه اسلام زده‌ایم، بر این اساس رسالت ما سنگین است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور تأکید کرد: جز پرچم بزرگ بسیج که فراگیرتر از هر بخش و سازمانی است تحقق عدالت بر نمی‌آید، جلسات شورای عالی سازمان را در اینجا آغاز کرده‌ایم و بحث‌های مرتبط با این موضوع در آن طرح‌ریزی می‌شود.

گفتنی است، در این گردهمایی که از امروز در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) مشهد در حال برگزاری است،‌ بیش از 400 نفر از حقوقدانان سراسر کشور حضور دارند که در سه روز در قالب کمیسیون‌های مختلف به آسیب‌شناسی نظام حقوقی می‌پردازند.

ارسال نظرات