فرمانده سپاه کلیبر:

مرزهای ایران، مرزهای افتخار و عظمت هستند

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه کلیبر در جمع كادر هنگ مرزی شهرستان خداآفرین، گفت: به بركت خون شهدا و به برکت رهبری امام خامنه اي(مدظله العالي) مرزهای ایران اسلامی، مرزهای افتخار و عظمت هستند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۰۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حاتمی با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه مسئولیت برای تک تک آحاد نیروهای مسلح به منزله تنگه احد است، افزود: شما به عنوان سربازان ولایت در پاسداری از مرزها و برقراری امنیت پایدار، مسئولیت سنگینی دارید .

وي برگ برنده نیروهای مسلح را اتصال به خیمه دین(ولایت) عنوان و بيان كرد: همه ما باید قدردان نعمت ولایت بوده و به سربازي در اين نظام افتخار كنيم.

فرمانده سپاه کلیبر با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: مراقبت و صیانت از آرای عمومی، زمینه سازی برای حضور حداکثری، تلاش برای انتخاب اصلح و در تراز انقلاب اسلامی با ملاحظه بایدها و نبایدهای انتخاباتی، به عملیاتی شدن منویات رهبری بر اساس وظایف نیروهای مسلح خواهد انجامید .

وی انتخابات این دوره از خبرگان رهبری را حساس ارزیابی و از مردم خواست: با مطالعه عمیق درباره كانديداها، حضور با بصيرتي در انتخابات داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار