دبیر مجمع عالی بسیج گفت: سران سه‌قوه یا باید راهکارهای ارائه شده در سند مجمع عالی بسیج را اجرا کنند یا راهکارهای بهتر از این که در سند مجمع عالی ارایه شده پیدا کرده و ارایه دهند؛ برای بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۱۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دبیر مجمع عالی بسیج در حاشیه اولین روز از دومین مجمع عالی بسیج  که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است، در پاسخ به این سوال خبرنگار بسیج که با توجه سخنان فرمانده محترم سپاه مبنی بر اینکه هدف تشکیل مجمع عالی بسیج جبران ضعف‌های داخلی است، انتظار این مجمع از سران قوا به ویژه دولت به عنوان قوه مجریه چیست؟ اظهار داشت: ما سند قطع‌نامه مجمع عالی بسیج که به صورت اجمالی اشاره به مسایل عمده کشور شده است را تقدیم سران سه‌قوه خواهیم کرد و از آنها حتما خواهیم خواست سند را مورد برسی قرار دهند.

نقدی ادامه داد: پیشنهاداتی را که نخبگان بسیجی مطرح کرده‌اند از ظرفیت‌های نخبگی بسیج است و این حق طبیعی آنهاست که پیوسته مطالبه گر تحقق این راهکارها از دولت باشند.

رئیس سازمان بیسیج مستضعفین تأکید کرد: سران سه‌قوه یا باید این راهکارها را اجرا کنند یا راهکارهای بهتر از این که در سند مجمع عالی ارایه شده پیدا کرده و ارایه دهند؛ برای بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد تا مشکلات کشور مرتفع شود. این ملت عظیمی که این انقلاب را به وجود اوردند نباید نادیده گرفته شوند.

نقدی در ادامه پاسخ به سوال خبرنگار بسیج با انتقاد از برخی نگاه‌ها و اظهارنظرها از سوی مسئولین خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد در تمامی مشکلات کشور مانند سرمایه، امنیت و تجهیزات محتاج خارج باشیم و برخی ادعاها که گفته می‎شود باید مدیر هم وارد کنیم!  پس ملت ایران چه می‌شوند؟ ما به دنبال حل مشکلات در داخل کشور هستیم؛ پیام این سند و قطع نامه این است که ما برای همه مشکلات راهکار داریم و می‌توانیم رو پای خود بایستیم.
ارسال نظرات