رئیس ستاد انتخابات استان اعلام كرد:

تأیید صلاحیت ۱۴۰ داوطلب مجلس دهم در چهارمحال و بختیاری

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، از تأیید صلاحیت 140 داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۲۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  خدابخش تأكید كرد: از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری، پنج نفر انصراف دادند.

وی افزود: از این تعداد یك نفر نیز در هیئت های اجرایی رد صلاحیت شد.

مرادی تصریح كرد: از پنج نفر داوطلب انصرافی، سه نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كوهرنگ و كیار و دو داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان بوده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: یك داوطلب رد صلاحیت شده نیز از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان بوده است.

وی خاطرنشان كرد: به استناد ماده ۵۰ قانون انتخابات و ماده ۲۸ آیین نامه اجرایی مجموعه قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرمانداران مراكز حوزه های انتخابیه چهارگانه چهارمحال و بختیاری یك نسخه از صورت جلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را به هیئت نظارت استان و ستاد انتخابات كشور ارسال می كنند.

گفتنی است: داوطلبان رد صلایت شده، از پنجشنبه ۱۶ دی سال جاری به مدت چهار روز فرصت دارند تا در صورت هرگونه اعتراض مراتب و مستندات را به هیئت نظارت تحویل دهند.

به گزارش بسیج، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند سال جاری برگزار و از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده راهی بهارستان می شود.

ارسال نظرات