در حالی که در دهه 60 نظریه حذف نخست وزیری را به منظور اتخاذ تصمیم واحد در امور رئیس جمهوری و ریاست آینده خود بر آن اجرایی کرد امروز موضوع شورای رهبری که اقدام خبیثانه دشمن است را برای ایجاد اختلال در امر حکومت اسلامی دنبال می کند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۵۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تجربه دفاع مقدس نشان داد که می توانیم با مقاومت در هر کاری پیروزی را رقم زنیم لذا در جنگ اقتصادی امروز مقاومت دراقتصاد داخلی بهترین راه مبارزه با جریان نفوذ اقتصادی دشمن است.

حجت‌الاسلام مهدیطائب در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان کربلای ساری اظهار کرد: با بررسی تاریخ اسلام مشاهده می‌شود که اسلام از بی‌بصیرتی ضربه خورد، در دوران امام علی (ع) نیز بی‌بصیرتی زیاد دیده می‌شد، ابن‌ ملجم با علم قرآنی، امام علی (ع) را شهید کرد به این دلیل که بصیرت نداشت.

وی در تبیین بصیرت افزود: علاوه بر شناختن راه دیدن راه نیز در بصیرت مهم است و در این زمینه ولی فقیه زمان مرجع بزرگ مسلمانان آیه الله امام خامنه ای، هم راه را می داند وهم آنرا می بیند، لذا امت حزب الله و ولایتمدار کسی است که در تبعیت از این عالم ربانی و زعیم عالیقدر لحظه ای تردید و درنگ نداشته باشد.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در طول تاریخ موضوع بی‌بصیرتی به خوبی قابل لمس بود و بی‌بصیرتی در تاریخ عاشورا به خوبی مشخص شد، بیان داشت: در عاشورا مردم بصیرت نداشتند، مردم نتوانستند بفهمند که عبیدالله و یزید مظهر شرک و کفر هستند، برخی‌ها بصیرت داشتند ولی اقدام عاشورایی نداشتند.

این مسئول با اشاره مزایای داشتن بصیرت اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلی بصیرت عاشورایی و اقدام عاشورایی ملت فهیم، قدر شناس و ولایی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به جنایت‌های آل‌سعود در جهان، تصریح کرد: هرچه از این قوم دیده شد شرارت بود به نظرم اینها آل‌شرور هستند نه آل سعود و مردم عربستان هنوز به این بصیرت نرسیدند که این‌ها آل‌شرور هستند.

طائب با اعلام اینکه انقلاب اسلامی بصیرت مردم ایران را افزایش داد، گفت: دنیا امروز از بی‌بصیرتی رنج می‌برد.

وی با اعلام اینکه قبل از ظهور انقلاب اسلامی میزان بصیرت صفر بود، افزود: با ظهور انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت و بیداری اسلامی زمینه ایجاد بصیرت را در جهان فراهم کرد.

مسئول قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بصیرت را در جهان ایجاد کرد، ادامه داد: عملیات تکمیلی عداوت دشمن از نظام اسلامی، استکبار را بر آن داشت، با ایجاد شبهه در فقه سیاسی اسلام، بصیرت ایجاد شده را ساقط کند.

طائب بیان کرد: ایجاد بحث شورای رهبری هم یکی دیگر از اقدامات خبیثانه دشمن است که با بی بصیرتی برخی ها در داخل مطرح می شود زیرا با توجه به اینکه می دانند با این شکل، در حکومت اسلامی چند دسته گی و اختلال ایجاد می شود، همچنان آنرا دامن می زنند، این در حالیست که همین شخص در نیمه دوم دهه 60 نظریه حذف نخست وزیری را به منظور اتخاذ تصمیم واحد در امور رئیس جمهوری برای ریاست آینده خود بر آن مسند و پس از آن اجرایی کرد.

وی درباره طرح جدید دشمن برای نفوذ در انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: نفوذ زمانی ایجاد می‌شود که بصیرت وجود نداشته باشد.

طائب با اعلام اینکه نفوذ یعنی عبور از نقطه بی‌بصیرتی، گفت: برای بستن راه نفوذ نیاز است که گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش زیادی کرد در ما نفوذ کند ولی به نتیجه نرسید، اگر نفوذ دشمن جواب داده بود امروز حزب‌الله وجود نداشت، در سوریه ما موفق نبودیم، نفوذ تاکنون جواب نداد به این دلیل که رهبر معظم انقلاب به موقع هشدارهای لازم را مطرح کردند.

مسئول قرارگاه عمار درباره هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 بیان داشت: در فتنه 88 ایشان هشدارهای لازم را داده بودند ولی برخی‌های هشدارها را جدی نگرفتند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برنامه نفوذ دشمن نیز هشدارهای لازم را مطرح کردند، افزود: دشمن تلاش دارد ضمن تغییر ذائقه در سبک زندگی در قله‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نفوذ کند.

سخنران گفتمان انقلاب اسلامی در ساری گفت: روش تغییر ذائقه مردم و آوردن نوع جدید سبک زندگی برای مردم یکی از راه های نفوذ دشمن است که با راه یابی بر ذهن افراد به هدفش خواهد رسید و در این مسیر اصراری بر نفوذ عملیاتی مستقیم روی افراد ندارد لذا ذهن تغییر یافته افراد، جامعه را هم تغییر خواهد داد.

طائب با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد روحیه رفاه‌طلبی را جایگزین مقاومت‌طلبی کند، تصریح کرد: تجربه دفاع مقدس نشان داد که می توانیم با مقاومت در هر کاری پیروزی را رقم زنیم لذا در جنگ اقتصادی امروز مقاومت دراقتصاد داخلی بهترین راه مبارزه با جریان نفوذ اقتصادی دشمن است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و اشرافی‌گری دو خط متضادی هستند که هیچ وقت به هم نمی‌رسند، گفت: ما در این مدت با اعتماد و تکیه بر نیروی داخلی بر دشمن غلبه کردیم، روحیه «ما می‌توانیم» باید تقویت شود ولی دشمن می‌خواهد این روحیه را سلب کند.

مدیر قرارگاه عمار اظهار کرد: شهادت آیت‌الله باقرالنمر رهبر بزرگ شیعیان عربستان به دستور آمریکا انجام شد.

طائب با اعلام اینکه عربستان بدون دستور آمریکا اقدامی انجام نمی‌دهد، گفت: دستوردهنده شهادت آیت‌الله‌ النمر آمریکا است و اگرحتی یک روزامریکا پشت دولت سعودی را خالی کند این کشور قادر نخواهد بود اقدامی انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها