مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان:

آل سعود مقابل منطق پویای اسلام ناب درمانده شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان گفت: آل سعود و جریانات تکفیری منتسب به او در برابر منطق تشیع و اسلام ناب درمانده شده‌اند و شیعیان توانسته‌اند با روشنگری آل سعود و اسلام آمریکایی را رسوا کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش اظهار کرد: جنایات وهابیت و آل سعود نسبت به شیعیان از موضع ضعف و درماندگی آنان است نه اینکه از موضع قدرت آنها باشد چراکه وهابیت اهل منطق نیست و اساس کارش بر تکفیر و خشونت است و این با ماهیت اسلام سازگاری ندارد.

وی افزود: در یک کلمه اسلامی که عربستان مدعی آن است اختلاف ماهوی با اسلام ناب محمدی مدنظر جمهوری اسلامی ایران دارد و چون نمی‌توانند جلوی روشنگری و افشاگری تشیع را بگیرند لذا با نهایت درماندگی به این جنایات دست می‌زنند غافل از اینکه این کشتار آغازی بر پایان آل سعود خواهد بود.

الهی‌منش خاطرنشان کرد: ایران اسلامی توانسته نقش محور وحدت را در جهان اسلام ایفا کند و تقریب مذاهب را رقم بزند و از هم مهم‌تر انقلاب اسلامی و اسلام ناب را به جهان صادر کند و با این وجود بدیهی است که آل سعود که مدعی دروغین اسلام است احساس کند رشته‌هایش پنبه شده است و احساس انزوا و ضعف کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان ادامه داد: بخاطر همین بحران هویت و سردرگمی جریان تکفیر است که در صدد سرکوب شیعیان و همه کسانی که از انقلاب اسلامی ایران الگوگیری و الهام‌گیری کرده‌اند، برآمده‌اند که البته با این جنایات و حماقت‌های خودشان روز به روز به دنیا ثابت خواهد شد که وهابیت وصله ناجور و نچسب جهان اسلام است.

وی در پایان با اظهار تاسف از اعدام شیخ نمر باقر النمر یادآور شد: روحانیت به خود می‌بالد که همیشه امام و پیشرو و پرچمدار اسلام ناب بوده و طبیعی است که در این راه از جان و مال و آبروی خود کما فی‌السابق باید هزینه کند و شهادت‌طلبی و مقاومت را زنده نگه دارد و نقش مهم رهبری و مرجعیت دینی خود را در گذر تاریخ و در مواجهه با کفر و استکبار و انحراف به خوبی ایفا کند.

ارسال نظرات