سربازان انقلاب باید توجه کنند در لبه تیز هجمه‌های خائنانه جهان کفر قرار گرفته‌اند و باید با افزایش آمادگی در چنین شرایطی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید یاد عالم وارسته‌ای چون آیت‌الله نمر را پاس دارند، گفت: آیت‌الله نمر برای ترویج امر به معروف و احکام دینی اعدام شد.

حسن عباسی در همایش بزرگ گفتمان انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت شهید گرانقدر شیخ نمر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) فقیه‌محله جویبار، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در جلسات بسیجیان و حزب‌اللهیان ولایی کشور باید از آن یاد شود، یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) بوده که اقتدار و عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌برکت نام همین بزرگان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه بین همه مردم و مؤمنین و کسانی که در انقلاب اسلامی سهیم هستند نام بسیجیانی می‌درخشد که دوره‌های متعددی را از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران تاکنون مشاهده کرده اما هیچ خللی در اراده آنها برای دفاع از ولایت، انقلاب و ارزش‌های آن حاصل نشد، افزود: نکته مهم ارزشی و مزیت ارزش آفرین بسیجیان و این دسته از خانواده‌های شهدا و ایثارگران همین بخش است.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین با اشاره به اینکه در حقیقت باید جشنی برگزار شود تا از همه افراد به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران که 37 سال استقامت کردند و نه‌تنها کمر بسیاری از استوانه‌ها را شکستند بلکه با استقامت، شهامت و از خودگذشتگی خود کمر خیلی از دشمنان را خم کردند تجلیل شود، گفت: استقامتی سترگ در مقابل فتنه‌ها، توطئه‌ها و انحراف‌ها که نه‌تنها آنان را با لغزش روبه‌رو نکرده بلکه این استقامت و ایستادگی همچنان پای انقلاب، نظام و ولایت ادامه دارد.

عباسی با ابراز "با مروری بر مسائل گذشته باید نسبت به آینده توجه داشته باشیم" گفت: مهم‌ترین دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما و بزرگان دین مبین اسلام بر برخورداری از استقامت، توجه و بصیرت لازم در وضعیت کنونی جهان؛ ایجاد فضایی بوده که هیچ قانونی در آن حاکم نبوده و از همه مهم‌تر اینکه به وجود آورنده این فضایی که مردم و ملت‌های جهان در حال استشمام از آن هستند کسی نیست غیر از استکبار جهانی که با کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان و جنایت‌های غیرانسانی در دنیا و با پیروی از اصل حقوق بشر آمریکایی خود را کدخدای حاکمیت جهان می‌داند.

وی تصریح کرد: حاکمانی که هر جایی که دلشان خواست چپاول می‌کنند، غارت می‌کنند و جنایات متعددی مرتکب می‌شوند که این دسته از آدم‌کشی‌ها، جنایت‌ها و چپاول‌گری‌ها در نمادهایی مانند رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نقاط متعدد مانند عراق، پاکستان، افغانستان و سایر کشورها جلوه می‌کند.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین با اشاره به اینکه عالم وارسته‌ای چون شیخ نمر را که فقط جرم او امر به معروف و نهی از منکر بوده به‌جرم تروریست بودن به شهادت می‌رسانند، گفت: کسانی این عالم بزرگوار را به شهادت می‌رسانند و به او لقب تروریست می‌دهند که خودشان سرچشمه تروریست جهانی هستند، یعنی معادلات واژه‌ها هم وارونه است و قواعد و قوانین حاکم نیست.

عباسی افزود: معنای توحشی که امروزه استکبار و صهیونیسم در جهان ایجاد کرده‌, بدین معنا نیست که بتوانند در معادلات هم‌مرزی، قوانین و بسیاری از قوانین بین‌المللی با دیگران بنشینند و مشکلات را خاتمه دهند.

وی با تذکر نسبت به اینکه هر کشور و هر بخشی از مظلومین جهان اگر حواسشان نباشد که در چه شرایطی در دنیا در حال زندگی هستند با شکست روبه‌رو می‌شوند، گفت: ارباب جهانی با محاسبات علمی و بهره‌گیری از تفکرات اندیشمندان و دانشمندان متعددی در فضای امروز جهان در نگاه نظریه پردازی و در گفتمان‌های سلطه و سیطره جهان طراحی می‌کند.

پژوهشگر و مدیر اندیشکده یقین بیان داشت: دشمن در پس ناکامی در طرح توطئه‌های مختلف و یا عدم‌دستیابی به خواسته‌های نامشروع خود در طرح‌ریزی برای در سیطره در آوردن کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان و انقلاب اسلامی ایران، سناریوی نفوذ را در جامعه در درون ملت‌ها به‌ویژه در موضع انقلاب اسلامی طراحی کردند.

عباسی چرایی اجرای سناریوی نفوذ توسط استکبار و صهیونیسم به میهن اسلامی ایران را شکست گفتمان سلطه در مقابل گفتمان فرهنگ شیعی عنوان کرد و افزود: گفتمانی که استکبار قصد اجرای آن به‌عنوان گفتمان سلطه بر جهان در جریان تفکر تک‌قطبی خود طراحی کرده بود مقابل گفتمان فرهنگ شیعی که توسط امام خمینی(ره) و عنصر ولایت فقیه در ایران اجرا شد گفتمان جدیدی را مقابل گفتمان سلطه قرار داد که مهد آن در انقلاب اسلامی اجرا و توجه همه کشورها را به پیروی از این گفتمان و به‌سمت انقلاب اسلامی ایران جلب کرد.

وی تأکید کرد: سربازان انقلاب باید توجه کنند در لبه تیز هجمه‌های خائنانه جهان کفر قرار گرفته‌اند و باید با افزایش آمادگی در چنین شرایطی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها