خبرهای داغ:
آیین بزرگداشت آیت الله شهید شیخ نمر در مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۹۴۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا خراسان شمالی در این مراسم گفت: می گویند نمر و زکزاکی تروریست هستند، بیایند اثبات کنند که ایشان در کدام سخنرانی دعوت به خشونت کرده اند، اینان مصداق صبر انقلاب است.

حجت الاسلام سید محمد افشین فر با تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر افزود: شیخ نمر را اسوه بارز صاحب اندیشه ولایی دانست.

وی خاطر نشان کرد: شیخ زکزاکی که نیز پیش از این مسلمان نبود قبل از انقلاب با تاثیر از امام در پاریس، درباره اسلام مطالعه و رفته رفته به اندیشه شیعی نزدیک شد.

وی با بیان اینکه اکنون 14 میلیون از جمعیت 17 میلیونی نیجریه مسلمان هستند، افزود: این در حالی است که در ابتدای انقلاب فقط به تعداد انگشتان دست در این کشور شیعه حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه اعتراض نباید در قالب حمله و تخریب سفارت و سرکنسولگری عربستان باشد، اظهار داشت: انقلابی ها آگاه باشند، بدون شک دشمن با نقشه راه حرکت می کند.

وی با اشاره به لزوم مراقبت انقلابیون ار اندیشه های دشمن اظهار داشت: رهبران کشورهای اسلامی نسبت به انقلاب و مقام معظم رهبری فروتن و خاضع اند که این نشانه از نفوذ انقلاب در بطن قلب مسلمانان است.

وی تصریح کرد: بزودی خواهیم دید پرچم انقلاب بر سراسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

در این نشست که فرماندار و روسای دستگاه های دولتی که نیز حضور داشتند، بیانیه دانشجویان بسیجی و اتاق اصناف(جامعه بسیج اصناف) نیز قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها