۵۳ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این میزان شامل۵۳۰ هزار نفر است .
کد خبر: ۸۶۱۷۰۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد جمعیت تحت پوشش به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی است و در این میان خدمات تامین اجتماعی در استان زنجان از طریق هفت واحد شهرستانی، چهار شعبه اقماری و دو کارگزاری ارائه می شود و با توسعه شاخص ها درصد پوشش در استان را به ۶۰ درصد خواهیم رساند.

مسعود علیاری افزود: در حال حاضر ۱۷۶ هزار بیمه شده اصلی در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به بیمه بانوان خانه دار در استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه در زنجان استقبال بانوان از بیمه خانه داری مطلوب نیست.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان به بیمه بانوان خانه دار در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه در استان زنجان استقبال بانوان از بیمه خانه داری مطلوب نیست.

علیاری تاکید کرد: بانوان خانه دار می توانند با نرخ ۱۴،۱۲ و ۱۸ درصد خود را بیمه کنند و در زمان بازنشستگی و فوت و از کار افتادگی همانند همسران خود مستمری دریافت کنند و در این میان دانشجویان هم می توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه بیمه بانوان خانه دار در استان زنجان به خوبی جا نیفتاده و در این میان باید رسانه ها اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون هزار نفر برای بیمه خانه داری در استان زنجان ثبت نام کرده اند و این خیلی کم است و باید در استان این تعداد به ۱۵۰ هزار نفر برسد.

ارسال نظرات