در همایش کشوری کانون‌های بسیج؛

کانون بسیج مهندسین عمران و معماری اراک کانون برتر کشور شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در همایش کشوری مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و معماری کشور که دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد کانون بسیج عمران و معماری اراک رتبه برتر کشور کسب کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۲۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

مهندس مهدی لطیفی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اعلام این خبر اظهار داشت: کانون بسیج مهندسین عمران و معماری اراک با برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف توانست رتبه برتر کشوری را از بین 250 کانون مهندسین کسب کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری جلسات حلقات صالحین به شکل تخصصی، راه‌اندازی سایت ویژه حلقات صالحین با مدرن‌ترین امکانات و اطلاعات، راه‌اندازی انجمن خیزین مهندس در کانون، جمع‌آوری اطلاعات و مستندات شهدای مهندس عمران و معماری و گردآوری به شکل کتاب، اعزام سرگروه‌های این قشر از بسیج به اردوهای زیارتی، همچنین اعزام در قالب کاروان‌های راهیان نور ویژه اعضاء شورا و سرگروه‌ها همراه خانواده به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بخشی از اقدامات کانون بسیج عمران و معماری اراک بوده است.

وی افزود: بازدید از معادن شن و ماسه محلات و اراک و معادن سنگ محلات به عنوان قطب سنگ‌های تراورتن در کشور و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ساختمان در تهران در راستای برگزاری بازدیدهای علمی و تخصصی اعضاء کانون صورت گرفته است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نرم‌افزار تخصصی مورد نیاز این قشر از بسیج به تعداد 60 دوره همراه با ارائه گواهینامه از سازمان فنی‌و حرفه‌ای استان و نیز حضور اعضاء و مشارکت آنان در اردوهای جهادی از دیگر فعالیت‌های این کانون بوده است.

لطیفی ادامه داد: راه‌اندازی شرکت سهامی خاص در کانون با عضویت بیش از 70 نفر از اعضاء، تعامل با نخبگان بسیج عمران و معماری و بهره‌گیری از نظرات آنان در برگزاری برنامه‌های تخصصی کانون، برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر به شکل ماهانه و مستمر و نیز شناسایی منکرات حاضر در جامعه مهندسین و ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات و معضلات، برگزاری اردوهای تفریحی به منظور بالا بردن انگیزه و تقدیر از تلاش‌های فعالان کانون نیز اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و برگزاری همایش‌ها سمینارهای کاربردی ازجمله همایش مصرف بهینه انرژی از اقدامات کانون بسیج مهندسی و معماری اراک اجرایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار