رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور :

با شهادت شیخ نمر، درخت تنومند انقلاب اسلامی در عربستان آبیاری شد

بسیج مداحان: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن محکومیت اعدام رهبر شیعیان عربستان گفت: با شهادت شیخ نمر، درخت تنومند انقلاب اسلامی در عربستان آبیاری شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۳۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج مداحان در ارتباط با اعدام شیخ نمر توسط حکام دولت سعودی اظهار داشت: اسلام راستین، اسلام بر مبنای ولایت و پذیرش ولایت فقیه است که امروز شاهد اثرگذاری و حاکمیت این نوع اسلام در منطقه هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی انواع مقابله‌ها با انقلاب صورت گرفت و امروز نیز در حال مبارزه با خود انقلاب هستند. اگر جریان شیخ زکزاکی، آذربایجان و شهید نمر اتفاق می‌افتد به دلیل وجود انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه یادآور شد: اگر اتاق جنگ مشترک بین وهابیت، صهیونیست و آمریکا شکل می‌گیرد به دلیل جلوگیری از نفوذ فرهنگی انقلاب در سرزمین‌های خودشان است و غافل از این هستند که با ریختن خون نمر، درخت تنومند انقلاب اسلامی در سراسر جهان میوه و بار بیشتری می‌دهد و مطالبه کنندگان این مسلک هر روز بیشتر می‌شوند و بر تعداد مدافعان حریم ولایت نیز روز به روز اضافه می‌شود.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به این آیه از قرآن که «شهدا نزد پروردگارشان روزی می‌خورند» بیان داشت: ما به خانواده شهید نمر تبریک و به مجامع اسلامی تسلیت می‌گوییم و این بشارت را می‌دهیم که این عالم مجاهد «عند ربهم یرزقون» است. به خود شهید نمر نیز عرض می‌کنیم که «هنیئا لک» و شهادت گوارای وجودت باد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور در تشریح وظایف مسئولان دیپلماتیک کشور در قبال اقدامات اخیر دولت سعودی تصریح کرد: مسئولان باید موضع بگیرند و در برابر وهابیت و تکفیری‌ها مقابله کنند و خداوند را شاکریم که تا به امروز همین گونه بوده است. امروز دشمنان ما از هر کوششی در راستای تخریب انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کنند اما ما به وعده الهی دلخوش هستیم و معتقدیم که پیروزی از آن جبهه حق است.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: رفتار مسئولان با عربستان باید پاسخگویانه باشد و از طریق دیپلماسی مطالبات خود را دریافت کنیم. باید طوری برخورد کنیم که سایر شیعیان نقاط مختلف دنیا آسیبی نبینند و در امنیت باشند.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در پایان به شهادت رساندن شیخ نمر را آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی در عربستان دانست و خاطرنشان کرد: به نظرم حکام سعودی و صاحبان فکر انحرافی اشتباه کردند و این را هم بدانیم که هرچه شیعیان بردباری و استقامت بیشتری داشته باشند، به جایگاه بهتر و والاتری دست پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات