فرماندار نیر در گفتگویی خبر داد:

راه اندازی فاز دوم و سوم تسنیم نوش با 200 میلیارد ریال اعتبار

فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۴۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

اکبر صمدی، فرماندار نیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیر در جریان بازدید از کارخانه تولید فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش از راه اندازی فاز دوم و سوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم و سوم این کارخانه با مشارکت و سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی بخش خصوصی درخط تولید، انواع آبمیوه های طعم دار و آب معدنی گازدار در بسته بندی های شیشه ای، فلزی و پلاستیکی تولید خواهد کرد که در حال اجرا می باشد.

فرماندار نیر در ادامه گفت: فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار نیر افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث شده و با راه اندازی فاز دوم وسوم آن برای 70 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

فاز دوم کارخانه آبمعدنی عطش تا یکماه آینده راه اندازی خواهد شد

فرماندار نیر همچنین از راه اندازی فاز دوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم کارخانه عطش طی یک ماه آینده با ارائه تسهیلات بانکی به مبلغ 5 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در این کارخانه اکنون 20 نفر دارای اشتغال هستند و با راه اندازی فاز دوم آن برای 20 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

صمدی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد 17 کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر در حال احداث است، گفت: از این تعداد تا کنون سه کارخانه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار