خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی، مساجد را یکی از مراکز مهم فرهنگی دانست و افزود:آمریکا و غرب پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی همچنان مساجد را مهمترین پایگاه فرهنگی می دانند و برای تخلیه آن برنامه ریزی کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۵۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،علی پاک نژاد در کارگاه آموزشی و همایش توجیهی تأیید محتوا با حضور مسئولان تأیید محتوا و عوامل اجرایی سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه فرهنگ یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است،افزود:کارهای فرهنگی در راستای مقابله به تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دارای لایه های ظاهری و اصلی است، تصریح کرد:فرهنگ مانند کوهی در دریا است که همگان با دیدن آن احساس درک فرهنگی و شناخت آن را دارند و از بخش اصلی فرهنگ بی اطلاع هستند.

این کارشناس مسائل فرهنگی افزود:مهمترین کار تایید محتوا پالایش است و رسالت تایید محتوا صیانت و تضمین سلامت مجاری تغذیه فکری و فرهنگی است.

پاک نژاد فرآیند کنترل و سالم سازی محصولات و فعالیت های فرهنگی را از وظایف تایید محتوا دانست و افزود:ترویج ارزشهای اسلامی ،انقلابی و اخلاقی،بسط و گسترش مطلوبها و باید های اسلامی ، ترویج ارزشهای انقلابی ، ترویج گفتمان امام، رهبری و ولایت فقیه و نشر ارزشهای دفاع مقدس و جلوه های ایثار و مقاومت از دیگر برنامه های تایید محتوا دانست.

وی در ادامه مساجد را یکی از مراکز مهم فرهنگی دانست و افزود:آمریکا و غرب پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی همچنان مساجد را مهمترین پایگاه فرهنگی می دانند و برای تخلیه آن برنامه ریزی کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها