جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

نهایت کمال انسان در داشتن بصیرت، صبر و تعادل در معیشت است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: داشتن بصیرت، صبر در مشکلات و تعادل در معیشت از موارد مهمی است که انسان در رسیدن به کمال باید داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۶۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی شجاع شب گذشته در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن طی سخنانی ضمت تسلیت شهادت شیخ باقر النمر، -روحانی مجاهد و شیعه عربستان- جنایات آل سعود را در این زمینه محکوم و به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و افزود: خون مظلوم هیچوقت پایمال نمی شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به سخن ائمه معصوم (ع) اشاره کرد و گفت: نهایت کمال انسان در سه چیز است که مورد اول آن تفقه در دین است، یعنی انسان در هر شرایطی بصیرت داشته باشد و همیشه باید در مرحله رشد و فزونی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: انسان باید هم صبر در مصائب و مشکلات دنیوی و هم در مشکلات اخروی داشته باشد و هیچ وقت نباید ترک هدف نماید و به راه واقعی و درست ادامه دهد.

حجت الاسلام شجاع همچنین تقدیر المعیشه و به تعبیری تعادل در معیشت را از موارد مهم دیگر در کمال انسان عنوان کرد و ابراز داشت: انسان همیشه باید میانه رو باشد و یک نوع حد وسط در زندگی داشته باشد و سود و زیان را در نظر بگیرد که قرآن می فرماید حتی در بذل و بخشش نیز زیاد دچار اسراف نشوید که خودتان به گرفتاری می افتید.

شایان ذکر است که برنامه بازرسی از قسمت های عقیدتی سیاسی، سیاسی ناحیه و نظارت توسط بازرسان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها