فرماندار مشگین‌شهر:

عظمت کشورمان مدیون خون شهدای 8 سال دفاع مقدس است

شهید عبدالله سلمانی در سال 1365 در عملیات ماهوت از ناحیه کمر و پشت دچار جراحت شدید شده بود که بعد از سال‌ها تحمل درد ورنج به مقام والای شهادت نائل شد و به همرزمان والامقامش پیوست.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۰۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، ابراهیم امامی در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مشگین‌شهر اظهار داشت: عبدالله سلمانی جانباز 70 درصد مشگین‌شهری امروز در بیمارستان ساسان تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد که پیکر پاک این شهید والامقام با حضور اهالی شهیدپرور و ولایتمدار مشگین‌شهر از مقابل ساختمان سابق سپاه در خیابان شهید بهشتی به طرف گلزار شهدا تشییع شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلمانی به دلیل جراحت شدید ناشی از جنگ در بیمارستان تهران بستری شده بود، گفت: این جانباز والامقام پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج جراحت به درجه رفیع شهادت نائل شد، که مراسم گرامیداشت این شهید امروز ساعت 14:30 در مسجد امیرالمومنین(ع) مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: شهید عبدالله سلمانی در سال 1365 در عملیات ماهوت از ناحیه کمر و پشت دچار جراحت شدید شده بود که بعد از سال‌ها تحمل درد ورنج به مقام والای شهادت نائل شد و به همرزمان والامقامش پیوست.

امامی افزود: شهید سلمانی در جنگ تحمیلی با شجاعت و دلاوری در عرصه نبرد علیه باطل نقش به‌سزایی ایفا کرده بود و در دوران جانبازی نیز خدمات ارزنده‌ای در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشت.

وی تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام 8 سال جنگ تحمیلی در جبهه‌های نبرد حق، علیه باطل است و امروز کشورمان به برکت خون شهدای والامقام به دستاوردها و پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های بین‌المللی دست یافته و ما قدردان خون این شهیدان والامقام هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار