مدرس حوزه علمیه مهریز گفت: خون به ناحق ریحته شهید شخ نمر دودمان آل سعود را نابود می کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۲۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام سید محمد فاطمی نسب افزود: جنایت بي شرمانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر که منادی  آزادگی و وحدت بود و از حقوق مسلم مردم مسلمان دفاع می‌کرد در ادامه جنایتهای دیگر این رژیم در فاجعه منا و حمله به مردم مظلوم یمن و فتنه گری در منطقه از جمله عراق و سوریه همه نشان از پلیدی  این رژیم سر سپرده به استکبار دارد. 

وی ادامه ادا: هدف شهید آیت الله شیخ نمر تنها دفاع از حق و حقیقت و مردم مظلوم عربستان و شیعیان در مقابل بی عدالتی ها آل سعود وابسته به کفر جهانی و حامیان آنها بود که مظلومانه به فوز عظیم شهادت نائل آمد .

مدرس حوزه علمیه  شهرستان  مهریز تاکید کرد:  ما طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام مهریز این جنایت دردمنشانه را محکوم می کنیم و  انشا الله خون به ناحق ریخته شده این شهید باعث نابودی هر چه سریعتر این رژیم جنایتکار شود و از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان بصیرت بیشتر و هوشیاری را در قبال این فتنه ها انتظار داریم .

فاطمی نسب تصریح کرد: بر امت اسلام و آزادیخواهان جهان است که بیش از گذشته خشم و انزجار خود را نسبت به کفر جهانی اعلام کنند و در خصوص بروز این حوادث تلخ هیچگاه بی تفاوت نباشد که حضور در عرصه های مختلف موجب شکست دشمنان می شود .

 

ارسال نظرات