همایش مقابله با جریانات انحرافی و تکفیری

مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان از برگزاری همایش بزرگ مقابله با جریانات انحرافی و تکفیری با حضور مداحان استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۳۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
به گزارش " خبرگزاری سیج در کرمان   سید روح الله نیکخواه مسئول سازمان بسیج مداحان کرمان با بیان اینکه جامعه مداحان جامعه ای اثرگذار در کشور است، گفت: دشمنان به این موضوع پی بردند که مداحان جزء پنج قشر اثرگذار در جامعه ایرانی هستند و برای نفوذ در آنها برنامه ریزی دارند.

وی با اشاره به اینکه این جامعه آنقدر مهم است که همه ساله مداحان سرسر کشور با رهبر معظم انقلاب در سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) جلسه و دیدار دارند، افزود: در این دیدار موضوعات و مسائل روز کشور و جهان عنوان می شود.

نیکخواه با بیان اینکه در همین راستا همایش بزرگ مداحان استان با موضوع مقابله با جریانات انحرافی و تکفیری در کرمان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج امین رضا کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول کرمان و سایر برنامه های بصیرتی همراه است.

وی آگاه سازی جامعه مداحان استان از توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی را از اهداف برگزاری این همایش دانست و گفت: خنثی سازی و جلوگیری از نفوذ دشمن در هیئات مذهبی و جامعه مداحان در قالب برنامه های بصیرتی در این همایش بررسی می شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان خاطر نشان کرد: همایش مقابله با جریانات انحرافی و تکفیری ویژه مداحان استان کرمان روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار می شود.

وی ازود: سازمان بسیج مداحان استان، مجمع مداحان استان و کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در برگزاری این همایش همکاری دارند.

خبرنگار: ثارالله انکوتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار