آنهایی که امروز سعی می‌کنند تا در ماجرای حمله به سفارت عربستان این نیروهای مخلص را متهم کنند قطعا راه را به انحراف رفته و چهره واقعی ارزش‌های انقلابی و اسلامی و روحیه بسیجیان دلاور ما را نشناخته‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۳۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منصور حقیقت‌پور در جمع تعدادی از خبرنگاران اردبیل با اشاره به حمله به سفارت عربستان سعودی اظهار کرد:‌ به جای آنکه عده‌ای نیروهای مخلص سپاهی و بسیجی را در این حمله‌ها متهم کنند و دچار بی‌انصافی شوند بهتر است با درک واقعیت‌ها عوامل خودسر شیعه انگلیسی را که در حمله به سفارت عربستان دخالت مستقیم داشتند متهم کرده و ابعاد این حادثه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: همواره نیروهای سپاهی و بسیجی در مسیر ارزش‌های انقلاب و اسلام حرکت کرده‌اند و به هیچ‌وجه درصدد تخریب و یا ضربه زدن به ارکان حاکمیت اسلامی با برخی تندروی‌ها و خودسری‌های احتمالی نبوده‌اند و آنهایی که امروز سعی می‌کنند تا در ماجرای حمله به سفارت عربستان این نیروهای مخلص را متهم کنند قطعا راه را به انحراف رفته و چهره واقعی ارزش‌های انقلابی و اسلامی و روحیه بسیجیان دلاور ما را نشناخته‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان نیز به خوبی در جریان حمله عوامل شیعه انگلیسی به سفارت عربستان هستند و قطعا با معرفی این چهره‌ها به مردم بیش از گذشته واقعیت‌ها را نمایان خواهند کرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه اظهار داشت: نقش عوامل وابسته به طرفداران صادق شیرازی در قالب شیعه انگلیسی در حمله به سفارت عربستان مشهود و معلوم است و ما هم انتظار داریم که این عوامل خودسر به سزای عملشان برسند.

حقیقت‌پور بیان کرد: ما این حرکت‌های خودسر را تایید نمی‌کنیم اما بر این باوریم که عربستان ازاین ماجرا برای سرپوش گذاشتن به جنایت‌ها و خیانت‌های خود استفاده می‌کند در حالی که خود عربستانی‌ها نیز می‌دانند که آن کسی که در این بین از قطع روابط متضرر خواهد شد خود آل‌سعود است.

ارسال نظرات