خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان ،سردار معین پور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان در گفتگویی با خبرنگار بسیج ازبرگزاری اردوی فرهنگی رزمی مدافعان حرم خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۴۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان ،سردار معین پور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان در گفتگویی با خبرنگار بسیج ازبرگزاری اردوی فرهنگی رزمی مدافعان حرم خوزستان خبر داد.

وی افزود:ارودی فرهنگی رزمی مدافعان حرم خوزستان درپادگان قدس شهرستان دزفول به مدت سه روز برگزار شد ،استعداد نیروهایی که شرکت کرده اند غریب به 1600 نفرازشامل پاسداران و بسیجیان عزیز که در کنار آنها روحانیت معزز حوزه محترم نمایندگی ولی فقیه ،حفاظت اطلاعات پا به پای آنها در برنامه های آموزشی حضور دارند.

سردار معین پور در خصوص برپایی اهداف این اردو بیان داشت:هدف از برگزاری این اردو آمادگی های معنوی وجسمانی نیروها می باشد ،به این منظور که نیروها درکنار فضای اداری در پادگانها مدتی هم به صورت اردویی دربیابان به صورت انسجامی در کنار هم قرار گیرند.

وی ادامه داد:ضمن اینکه با توجه به تکنیک های جدیدی که در حوره مسائل نظامی و دشمنان فرا منطقه ای وجود دارد ،آمورش های ویژه ای در این زمینه ها در حال آموزش است.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان بیان داشت:سلاح های را که تا کنون با آن آمورش ندیده ند و کار نرکرده اند توانمندی های نظامی خود را بالا می برند و همچنین آمادگی جسمانی نیروها در عملیات های راپل ،پیاده روی های روزانه و شبانه می توان تاثیر گذار باشد.

معین پور افزود:تا آلان که روز دوم آموزش است طبق زمانبندی هایی که انجام شده است برنامه پیش رفته است که امید داریم تا فردا که روز سوم رزمایش است برنامه ها را به پیش ببرند.

وی اهداف دیگر این اردو را بالا بردن همگرایی نیروها دانست و افزود:یکی دیگر از اهداف این رزمایش بالا بردن اخوت و دوستی نیروها و انجام برنامه های گروهی با یک دیگراست که کارهای اردویی و همگرایی ،همبستگی ها و دوستی ها تشکیل می شود.

سردار معین پور در پایان اظهارداشت:همه این ها در این راستا است که وقتی ما پاسدارن خود را سرباز ولایت میدانیم، بتوانیم آمادکی ها جسمانی ، روحی روانی خود را ارتقا بدهیم که به عنوان سرباز ولایت هر زمان و درهرمکان که آقا دستور بدهد آمادگی کامل را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها