دکتر جعفرزاده در نشست سیاسی بسیجیان ناحیه روح الله:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان به همت سیاسی ناحیه روح الله نشست سیاسی برای سرمربیان و مربیان صالحین،هادیان سیاسی و فعالین فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۴۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دکتر جعفر زاده با بیان اینکه آمريكا تواني در عمليات رواني ندارد، گفت: يكي از سناريوهای دشمنان عليه نظام اسلامي، جنگ نرم و عمليات رواني است که غربي‌ها و در راس آن آمريكا، می‌خواستند در سال 88 با يك انقلاب رنگی و عمليات رواني، نظام جمهوری اسلامي  را از پای در آورند.

وی با بیان اینکه اقدامات غربی‌ها در فتنه 88 ناکام ماند، تصریح کرد: غربی‌ها در فتنه 88 توان مقابله با ملت پولادين ايران اسلامي را نداشتند و نظام مردمي جمهوری اسلامي را دست كم گرفته بودند و شايد هم نفهميدند كه ولايت فقيه و دين، خط قرمز مردم ولايت‌مدار ايران اسلامي است.

جعفر زاده با اشاره به اینکه آمريكايی‌ها در عمليات رواني و جنگ نرم و عقيدتي توان و حرفي برای گفتن ندارند، گفت: تا کنون سیاستهای آمریکا در مقابله با ایران به شکست منجر شده است و بهتر است مقامات ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا در مقابل ملت استوار و نظام مستحكم جمهوری اسلامی گزافه‌گويی نكنند و ژست پوشال قدرت را نگيرند.

ارسال نظرات