مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل:

کاندیداهای رد صلاحیت، اعتراض خود را تا 19 دی ماه اعلام کنند

با پایان بررسی‌ صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیئت‌های اجرایی از امروز تا 19 دی‌ماه بر اساس ماده 51 قانون افراد رد صلاحیت شده فرصت اعتراض دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۵۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس، ماریا موسوی در گفتگویی اظهار کرد: با پایان بررسی‌ صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در هیئت‌های اجرایی از امروز تا 19 دی‌ماه بر اساس ماده 51 قانون افراد رد صلاحیت شده فرصت اعتراض دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی در 10 روز گذشته کار سخت و دشواری را در بررسی صلاحیت‌های بیش‌از 203 کاندیدا انجام داده است، گفت:‌ در مجموع با 5 نفر انصرافی و 9 نفر رد صلاحیت شده ما بر اساس تقویم انتخابات کارها را به پیش می‌بریم و امیدواریم با بررسی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت و شورای نگهبان و جمع‌بندی نهایی بالاخره لیست داوطلبان نهایی انتخابات مجلس 27 بهمن‌ماه اعلام شود تا از 29 بهمن‌ماه تا 5 اسفند‌ماه امسال فرایند بعدی انتخابات دهمین دوره مجلس به انجام برسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل افزود: در فرایند انتخابات مجلس خبرگان نیز بعد از امتحانات دیروز شورای نگهبان نظر نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌کند تا 24 بهمن ماه لیست نهایی به اطلاع عموم رسیده و داوطلبان مجلس خبرگان نیز در مهلت 10 روز فرصت تبلیغات داشته باشند.

وی یادآور شد:‌ با تمهیداتی که با فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه مختلف اندیشیده شده تلاش جدی بر این است تا یک وضعیت مطلوب و مناسبی را در موعد انتخابات 7 اسفندماه شاهد باشیم تا زمینه مناسبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی در پشتیبانی مردم از حاکمیت ملی فراهم آید.

ارسال نظرات