مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کاشمر در گفتگو با "بسیج":
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: با اعدام انسان‌های حق طلب چون آیت الله نمر نمی توان نمی توان جلوی حقیقت را گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۷۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
حجت الاسلام چهکندی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه اعدام شیخ نمرها باعث بیداری انسانهای حق خواه و حق طلب در کشورهای اسلامی خواهد شد، گفت: حکام عربستان باید بدانند که ریختن خون انسانهای مجاهد وعاشق شهادت مانندشیخ نمرها میخی است که به تابوت خودمی کوبند.

وی افزود: تاریخ گویای این است که حکومت ظالمین دوام نداشته و نخواهد داشت و ان شاالله خون انسان های پاکی چون شیخ نمرها سیلابی خواهد شد و حکومت آل سعود را غرق خواهد کرد و از بین خواهد برد.

حجت الاسلام چهکندی نژاد افزود: با اعدام انسان های حق طلب نمی توان جلو حقیقت را گرفت اگر با شهادت میثم تمارها و زبان از کام او بیرون کشیدن توانستند جلوی ترویج فرهنگ علوی را بگیرند و به ظلم خود ادامه دهند، آل سعود نیز با اعدام شیخ نمرها خواهد توانست جلو بیداری اسلامی مردم و ملت ها را بگیرند این یک خیال خام است چرا که اعدام اینگونه افراد باعث دمیدن جریان خون تازه ای در رگ های انسان های بیدار و باغیرت خواهد شد و سرعت نابودی ظلم فتنه گران را دو چندان خواهد کرد همانگونه که امام (ره) فرمودند "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود".

وی خاطر نشان کرد: حکام سعودی باید بدانند که با شهادت شیخ نمر شیشه عمر خود را شکننده تر از قبل کرده اند و با این بی تدبیری مقدمات سقوط خود را فراهم کرده اند.

وی افزود: مردم آزادیخواه جهان فهمیدند آن هایی که نام خادم الحرمین را یدک می کشند خادم حرم نیستند بلکه خادم غرب و رژیم صهیونیستی هستند که در جهت منافع آن ها گام برمی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کاشمر همچنین شهادت آیت الله نمر را توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی دانست و خواستار وحدت امت اسلامی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها