طی مراسمی با حضور سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، سرهنگ یوسفی راد مسئول اردویی بسیج کرمانشاه از عوامل اجرایی رزم نمایش فرهنگی "با افلاکیان" تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۸۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، سرهنگ علی یوسفی راد مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در این مراسم حرکت راهیان نور را در امتداد دفاع مقدس دانست و گفت : با توجه به نا امنی  در بسیاری از کشورها ما این مسئله را بخوبی درک می کنیم که آرامش و امنیت و استقلال امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

 

وی  قدم برداشتن در راه  شهدا و ادامه راه و هدف آنان را  وظیفه دانست و گفت: باید در برهه زمانی کنونی و جنگ نرم دشمن نگذاریم اهداف و خون شهدا فراموش شود و هر چه بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

 

 سرهنگ یوسفی راد نمایش با افلاکیان را یک نمایش بصیرت افزا دانست و گفت: در این نمایش  علاوه بر به تصویر کشیدن رشادتهای رزمندگان و بازسازی صحنه های جنگ  آیتم های مختلفی هم میتوان دید که در بیننده تأثیر  فراوان دارد، از جمله ایمان و توکل و  راز و نیاز رزمندگان  و همچنین  ساده زیستی و شرایط سخت در زمان نبرد.

 

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور با تشکر از همه عوامل اجرایی این نمایش، کار آنان را ارزشمند برشمرد و گفت: زائرین بسیاری با دیدن صحنه های این نمایش منقلب شدند و رضایتمندی خود را اعلام داشتند.

در پایان با اهدای لوح و جوایز از عوامل اجرایی برنامه با افلاکیان تجلیل به عمل آمد.
 
ارسال نظرات