طلاق، اعتیاد، بیکاری و به همین ترتیب آسیب‌ها به صورت دقیق مشخص شده است و ما بر اساس همین فراوانی آسیب‌‌ها سعی می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌هایمان را درست، دقیق و منسجم انجام دهیم.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۹۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس، خسرو امیدوار در گفتگویی اظهار کرد: از افرادی که برای طلاق مراجعه کردند 85 درصد زوجین بین 500 تا 600 هزار تومان درآمد داشتند به طوری که 38 درصد این مراجعه کنندگان فاقد مسکن بوده و 25 درصد نیز در رهن و اجاره بودند.

وی افزود: از مجموع بیش از هزار و 572 مراجعه‌کنندگان به بهزیستی با مشاوره‌هایی که انجام شده است در بیش از 500 مورد سازش را بین زوجین شاهد بودیم.

وی افزود: بیشترین فرایند انجام طلاق به ویژه طلاق‌‌های توافقی از کانال دادگستری انجام می‌شود و ما تنها در حد مشاوره به زوجین ارائه خدمات می‌کنیم و در قالب مرکز مداخله در بحران و تماسی که مردم با 123 برقرار می‌کنند قادر به پاسخگویی به آنها هستیم.

جمع‌آوری گداها ربطی به بهزیستی ندارد!

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل در مورد جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی و متکدیان نیز بیان کرد: قرار است با همکاری فرمانداری و شهرداری‌ها مکانی برای متکدیان در نظر گرفته شود تا زمینه نگهداری و جمع آوری آنها فراهم آید.

امیدوار با بیان اینکه بعد از جمع‌آوری متکدیان گروه‌های جامعه هدف ما نظیر سالمندان و کودکان زیر 18 سال تحویل بهزیستی می‌شوند، ادامه داد: جمع‌آوری متکدیان و گداها از سطح شهر ربطی به بهزیستی ندارد.

وی با بیان اینکه آسیب‌‌های اجتماعی در شهرهای مختلف متفاوت است، یادآور شد به عنوان نمونه در اردبیل اعتیاد، طلاق و خشونت در خلخال/ طلاق، فقر و اعتیاد در پارس‌آباد/ اعتیاد، طلاق و مهاجرت در مشکین‌شهر/ طلاق اعتیاد و بیکاری و سایر شهرها نیز به همین ترتیب آسیب‌ها به صورت دقیق مشخص شده است و ما بر اساس همین فراوانی آسیب‌‌ها سعی می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌هایمان را درست، دقیق و منسجم انجام دهیم.

ارسال نظرات