فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه عجب شیر اعدام شخصیت هایی همچون شیخ نمر را بیانگر عدم وجود عدالت خواهی در یک دولت دانست.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۵۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: عربستان یک کشور مستبد است، چراکه فقط یک طایفه در این کشور حکوت می کنند و هرکس که خلاف عقایدشان حرف بزند را باطل و کافر می دانند.

وی با بیان اینکه امروزه بحث استقامت در مقابل یزیدیان زمان مطرح است، اظهار کرد: ما باید عکس العملمان را در مقابل این ظلم ها تشدید کنیم، چراکه اصلی ترین ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت ظلم ستیزی، استکبار ستیزی و سلطه ناپذیری است و برای رسیدن به این ماهیت تلاش های و شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم.

کریمیان بابیان اینکه جبهه حق و باطل جغرافیا نمی شناسد خاطر نشان ساخت: انسان های خداجو و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت در هر کجای دنیا مورد تعرض و بی حرمتی قرار می گیرند بیانگر آن است که توطئه ای بر اهل این افراد در حال شکل گیری است.

ملت ایران باید در مقابل فتنه های پیش رو هوشیار باشند

فرمانده سپاه عاشورا در رابطه با تعدد ثبت نام کنندگان در انتخابات پیش رو گفت: این مساله اگر با نیت خیر و برای تکلیف و خدمت به امت باشد یک فرصت است و اگر خدایی ناکرده رد صلاحیت کاندیداها باعث مظلوم نمایی بعضی افراد باشد به عنوان چالش مطرح می شود.

وی ادامه داد: اگر این چالش بوجود آید دشمنان انقلاب اسلامی در پی نقشه ریزی فتنه دیگر هستند و ملت ایران باید هوشیار باشند تا بتوانند به نحو احسن این فتنه و یا فتنه های دیگر را خنثی کنند.

کریمیان افزود: امیدواریم نیت ها از این کار خیر باشد و با حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی و روشنگری این توطئه ی در حقیقت پنهان را نقش بر آب کنیم.

ارسال نظرات