خبرهای داغ:
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برپایی یادواره شهدا برای این نیست که آنها با رفتنشان داغ بر دل ما گذاشته‌اند، بلکه برای تجدید میثاق با افرادی است که اوج گرفتند.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۵۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،علی خدادادی صبح امروز در آئین سیزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: باید شور و هیجان شهدا که برای پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند، در نظرمان باشد تا بدانیم که ما در کجای این جریان قرار داریم.

وی افزود: برپایی یادواره شهدا برای این نیست که آنها با رفتنشان داغ بر دل ما گذاشته‌اند، بلکه برای تجدید میثاق با افرادی است که اوج گرفتند، پرواز کردند و به نقطه‌ای رسیدند که با انبیا و اولیای الهی همنشین شده‌اند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که غرب از ابتدای انقلاب با ما دشمنی کرده است، گفت: از روز اول که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، تمام جریان‌های استکباری و عناصر شیطانی غرب به سرکردگی آمریکا با این نظام و انقلاب دشمنی پیدا کردند.

خدادادی با بیان اینکه شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند و ما باید میراث داران خوبی برای تداوم راه آنها باشیم، اضافه کرد: همه شهدای ما در جنگ نیز، برای دفاع از اسلام به شهادت رسیدند و امروز وظیفه ما این است که آن‌ها را فراموش نکنیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی‌ست که دولت سعودی، شرارت ضد نظام اسلامی را انجام داده و قساوت و سنگدلی را به ویژه با اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر به اوج رساند.

کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کمپینی را در محکومیت اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر توسط رژیم منحوس آل سعود تشکیل دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها