یکی از اعضای فعال بسیج استان:

انقلابی که متعلق به پروردگار و صاحب عصر (عج) است

قبل از اینکه تصور روشنی از دین داشته باشیم نیاز است تصور روشنی از دنیا داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۷۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی فعال، یکی از اعضای فعال بسیج استان در گفتگو با یکی از خبرنگاران خبرگزاری بسیج از اردبیل با اشاره به اینکه همه فتنه ها چه ریز و چه درشت در مقابل اراده خداوند بسیار ناچیز است گفت: این انقلاب متعلق به پروردگار و صاحب عصر (عج) می باشد که همواره شاهدیم با وجود انواع جنگ ها و فتنه ها دشمن نتوانسته به کشورمان نفوذ کند، که این نشان دهنده خواست خداست.

فعال در ادامه، درک درست دین اسلام را راهنمای زندگی جوانان دانست و افزود: قبل از اینکه تصور دقیقی از بندگی داشته باشیم ضروری است که تصور دقیقی از زندگی داشته باشیم و قبل از اینکه تصور روشنی از دین داشته باشیم نیاز است تصور روشنی از دنیا داشته باشیم، اگر زندگی و دنیا را دقیق و روشن بشناسیم دین را منجی خود دانسته و از دینداری خود مغرور نمی شویم و با توجه به فرامین دین می توانیم به بلندترین درجات در این دنیا و آخرت برسیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هراس آل سعود از به وجود آمدن افرادی بزرگ همانند سید  حسن نصر ا... است که دست به اعدام افرادی مانند شیخ نمر می زند، در حالی که نمی داند این کشتارها نه تنها شیعیان جهان را تضعیف نمی کند بلکه باعث بیداری جهان اسلام می شود.

ارسال نظرات