استاندار یزد و معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۳۵۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: در مراسمی سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد و سرتیپ دوم محمد تقی عصار، معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد بازدید کردند.

محمد تقی عصار، معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در حاشیه این بازدید گفت: بنیاد حفظ آثار در نظر دارد تا آثار مربوط به دفاع مقدس را به صورت گسترده نشر دهد و تلاش دارد در استان یزد نیز همچون استان های دیگر از این طریق بستر سازی مناسبی داشته باشد.

وی افزود: ایجاد مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان ها می تواند هویت بخشی به هر استانی داشته باشد و استان یزد نیز یکی از این مراکز را در خود دارد که می تواند با ایجاد هویت به استان در راستای ارائه نقش رزمندگان یزدی و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به جوانان کمک شاسانی داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با نشر گسترده آثار هشت سال دفاع مقدس در جامعه آن را برای نسل جوان تبیین کنیم.

سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در این بازدید گفت: دفاع مقدس یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی است که بایستی به آن اهمیت داده شود و با ایجاد مراکزی همچون مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یزد هشت سال دفاع مقدس را به دید عموم مردم و به خصوص جوانان جامعه نشان دهیم.

وی افزود: این مرکز یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد است که مرکزی برای انتقال نقش دفاع مقدس در جمهوری اسلامی برای نسل جوان است.

لازم به ذکر است، پس از بازدید از این مراکز حکم انتصاب سيد محمد ميرمحمدي، استاندار يزد به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگي و رئيس هيات امناء مركز فرهنگي دفاع مقدس استان يزد كه به امضاء سردار بهمن كارگر رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور رسيد بود ، توسط سرتیپ دوم محمدتقي عصار معاون بنياد به استاندار یزد ارائه شد.

 

ارسال نظرات