مسئول کمیته شهرستانی برتر در حوزه راهیان نور کردستان؛
مدیر آموزش و پروش شهرستان بانه گفت: هزار و 68 نفر از دانش آموزان بانه ای طی سال جاری در 5 مرحله به مناطق یادمانی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۱۷۳۹۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

رضا خضری مدیر آموزش و پروش بانه در مراسم تجلیل از خادمین شهدا و راهیان نور در سنندج با اشاره به انتخاب شهرستان بانه به عنوان کمیته شهرستانی برتر در حوزه راهیان نور اظهار داشت: همراهی و هماهنگی در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان باید همچنان مانند گذشته ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: اردوهای راهیان نور ظرفیت و بستر مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است و در همین راستا این اردوها به طور منظم و مستمر برگزار می شود.

رضا خضری افزود: اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان و نسل امروز، درس مقاومت و ایستادگی است و نقش مهمی در انتقال معارف و شناخت هر چه بیشتر دانش آموزان از شهدای جنگ تحمیلی دارد.

وی اردوی راهیان نور را مسیر و راهی برای انتقال ارزش های والای دفاع مقدس به نسل جوان و دانش آموز دانست افزود: دانش آموزان با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این اردوها آشنا خواهند شد.

وی در ادامه به ارائه آماری از فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان بانه در حوزه همکاری با سپاه شهرستان پرداخت و گفت: در حوزه برگزاری اردوهای ده روز طرح هجرت از تاریخ 30 مردادماه لغایت 15 شهریورماه در 13 مدرسه پسرانه 3 مدرسه دخترانه برگزار شد در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز هزار نفر از بسیجیان حضور داشتند.

وی افزود: در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور نیز آموزش و پرورش شهرستان با همکاری سپاه بر اساس رسالت خود در اجرای برنامه های فرهنگی به ایفای نقش می پردازد.

مدیر آموزش و پروش بانه در پایان به آمار اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان بانه پرداخت و اظهار داشت: در سال 94 طی 5 مرحله تعداد هزار و 68 نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان به مناطق یادمانی استان اعزام شدند.

ارسال نظرات