خبرهای داغ:
رئیس ستاد عتبات و عالیات استان گلستان گفت: استان گلستان از ابتدای سال تا کنون 300 میلیون تومان برای ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی و حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و همچنین 54 خشت طلایی برای بارگاه امام حسین(ع) کمک کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۳۹۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صفر معراجی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: هزینه ساخت این صحن هر متری 3 میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: ترفیع گنبد حضرت ابا عبد الحسین(ع) یکی دیگر از پروژه‎های عتبات و عالیات است که در حال اجرا است که هزینه هر خشت طلایی آن 2 میلیون و 150 هزار تومان برآورد شده است.

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان گلستان ابراز داشت: یکی از پروژه‎های مهم عتبات و عالیات ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا معلی است که هر متر مربع آن 4 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

معراجی یادآور شد: مردم استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به 17 دفتر ستاد بازسازی عتبات و عالیات مستقر در استان کمک های خود را به حساب های این ستاد به شماره حساب های بانک ملی 0109278475004 و بانک انصار 40108141061141 و بانک ملت 3310013374 واریز نمایند و در صورت نیاز از طریق تلفن 32262260 –017 با روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان گلستان تماس حاصل نمائید.

وی یادآور شد: با توجه به حجم زائرینی که در حال حاضر به عتبات و عالیات می روند و پاسخگو نبودن صحنهای کنونی ستاد بازسازی تصمیم به احداث صحن‎های جدیدی چون صحن حضرت زهرا(س) و حضرت زینبت(س) گرفته است.

رئیس ستاد عتبات و عالیات استان گلستان با بیان اینکه تاکنون صحن حضرت زهرا(س) حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، گفت: به هر یک از افرادی که در ساخت این صحن همکاری دارند از سوی اعتبات و عالیات لوح و سند افتخاری توسط ستاد اهداء میشود.

وی با بیان اینکه گلستانی‎ها در سال جاری 300میلیون تومان برای احداث صحنهای حضرت زهرا(س) و زینب(س) کمک کردند، افزود: همچین مردم استان گلستان برای ترفیع گنبد امام حسین(ع) 54 خشت طلا کمک داشتند.

رئیس ستاد عتبات و عالیات از اتمام درب حرمین شریف امامین جوادین در فصل بهار سال آینده خبر داد و گفت: هزینه ساخت این درب چیزی حدود 800 میلیون تومان برآورد می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها