رئیس بسیج اصناف تهران با انتقاد از مغلطه کاری دولت افزود: واردات 16 میلیون دلاری برنج آلوده آمریکایی، برگ زرین دیگری را از عملکرد نا مناسب دولت در قبال مردم گشود تا بر اذهان مردم این واقعیت ها نقش بندد و اینگونه رفتار نمودن بر سوء مدیریت دولت صحه می گذارد.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۰۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مبنی بر واردات برنج آلوده آمریکایی به ارزش تقریبی 6میلیارد تومان، در حالی که ممنوعیت اقلام مصرفی از آمریکا در طی برجام تاکید شده است اظهار داشت: متاسفانه حقیقت تلخ دیگر را شاهدیم  و سوالی دارم از امور گمرکی و بهداشتی کشور که چگونه به خود اجازه داده و یا بر پایه چه اصول  قانونی و غیر قانونی اینگونه اقدامی داشته باشند؟! و باید پاسخگوی مردم باشند.

وی با انتقاد از مغلطه کاری دولت افزود: متاسفانه دولت با آبرنگ نمودن صفحه توجیهات غیر منطقی خود این ثبت سفارش محموله را به قبل از نامه مقام معظم رهبری ارجاع می دهد تا بتواند همپوشانی خطای خود را داشته باشد؛ بنده به عنوان نماینده مردم در اصناف و بازار عرض می کنم تا دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر نهادهای مسئول پاسخگوی ابهامات موجود باشند اگر ثبت سفارشی بوده چرا لغو سفارش نکردید؟!

حسن پور گفت: واردات 16 میلیون دلاری برنج آلوده آمریکایی، برگ زرین دیگری را از عملکرد نا مناسب دولت در قبال مردم  گشود تا بر اذهان مردم این  واقعیت ها نقش بندد و  اینگونه  رفتار نمودن بر سوء مدیریت دولت صحه می گذارد.

ارسال نظرات