مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

حمیدرضا عباسی، سرمایه ای ارزشمند از نوای خوش قرآن بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی قرآن کریم را به جامعه قرآنی کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۱۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به ‌مناسبت درگذشت حمیدرضا عباسی، قاری بین المللی قرآن پیامی را صادر کرده است که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ...


خبر ارتحال استاد بین المللی قرآن کریم، مرحوم حمیدرضا عباسی، همه ارادتمندان ساحت قرآن عزیز را ماتم زده و اندوهگین ساخت.

آن عزیز والا مقام که در خانواده ای روحانی و در محضر اساتید کلام الله مجید تربیت یافته بود و بالنده شد، سرمایه ای ارزشمند از نوای خوش قرآن کریم و ادب ایمانی و اخلاق اهل بیتی در تربیت شاگردان قرآن و مدیریت جلسات محلّی قرآنی را به همراه داشت.

سازمان دارالقرآن الکریم و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ضایعه از دست دادن این استاد و داور بین المللی که در مسیر بازگشت از مسابقات قرآنی بسیج سمنان صورت پذیرفت، به ساحت قرآن کریم، امام زمان علیه السلام، جامعه قرآنی و خانواده محترم بویژه پدر ارجمند ایشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی و شاگردان او تسلیت و تعزیت گفته، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان مسألت دارد.

شادروان عباسی در روز ٩ دی‌ماه به علت تصادف، در بیمارستان طالقانی مشهد در حالت کمای مطلق قرار داشت و ۱۵ دی ماه در این بیمارستان درگذشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها