خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب استان گلستان گفت:فتنه‎گران و نفوذپذیر به دنبال این هستند که با برند امام(ره) به ریشه اصل ولایت فقیه تیشه بزنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۲۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
یه گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علیرضا ریاحی امشب در میز گرد تخصصی با محوریت مسائل نفوذ و بررسی جریان فتنه گفت: طرح و ایده براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورهای غربی از سالها گذشته مطرح بوده و نخبگان جهان آن را طرحریزی کردهاند.

وی تصریح کرد: نقش رهبری یکی از مهمترین محورهایی مقابله با فتنه در سال 88 بود و در ادوار تاریخی مردم به آن رسیدهاند که از رهبر دینی و پیشوای خود تبعیت کنند وگرنه دچار فتنه و توطئه خواهند شد.

مسئول بسیج طلاب استان گلستان یادآور شد: در هر جایی از دوران تاریخی بشر حق و باطل در رو به روی هم قرار گرفتند اگر رهبری دینی حضور داشت فتنهگران نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

ریاحی به فتنهای که یزید بر امام حسین(ع) تحمیل کرد اشاره داشت و گفت: اگر امروز در اوج اقتدار نظام قرار داریم و توانستهایم موفق باشیم بر اساس اصل ولایت فقیه و رهبری دینی بوده است.

وی با بیان اینکه به نقش رهبری در هدایت انقلاب اسلامی کم پرداختهایم، گفت: گاهی وقتها یک عده از معاندین به دنبال این هستند که این جایگاه را لطمه بزنند و گاهی وقتها اظهار میکنند که با ولی فقیه مشکل نداریم اما با این ولی مشکل داریم.

مسئول بسیج طلاب استان گلستان با بیان اینکه در سنوات بی بی سی به دنبال هجمه بر علیه مقام معظم رهبری بود، گفت: در زندگی مقام معظم رهبری یک نقطه خاکستری نیز وجود ندارد و این موضوعی است که باعث شده مقام معظم رهبری مقتدرانه عمل کند.

ریاحی ابراز داشت: اگر میخواهیم مقام معظم رهبری را بشناسیم باید دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری را بررسی کنیم که چگونه متواضعانه برخورد میکند به گونهای که رئیس جمهور روسیه میگوید تمام تمثال حضرت مسیح را در دیدار با مقام معظم رهبری مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه قداست نظام جمهوری اسلامی ایران را آقای ظریف زیر سوال برده است،گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یک کشور مبارز بر علیه استکبار میشناسند ولی امروز باید بیندیشیم چرا در میز مذاکره در کنار استکبار نشستیم.

مسئول بسیج طلاب استان گلستان با بیان اینکه روشهای نفوذ در کشور صحبت میشود اما از افراد نفوذ پذیر حرفی به میان نمیآید، گفت: فتنهگران و نفوذپذیر آن با برند امام(ره) به ریشه اصل ولایت فقیه در سال 1388 تیشه زدند.

ریاحی به حضور سید حسن خمینی به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و آن را یکی از تاکتیکهای ایجاد فتنه دانست و گفت: خیلیها به دنبال این هستند که ببینند که احراز صلاحیت نوه آقا چگونه میشود و ما باید در خصوص این مهم مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه کلید واژه شورای کردن رهبری نشانه بیفکری است، گفت: در هیچ جای تاریخ اسلامی مشاهده نکردیم که زمانی پیامبر(ص) حضور داشت امام علی(ع) رهبر باشد و یا در زمان امیر المومنین(ع) امام حسن مجتبی(ع) ولایت را برعهده داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها