به مناسبت روز بسیج رسانه انجام شد

دیدار خبرنگاران بسیجی با خانواده شهدای رسانه یزد

خبرنگاران بسیجی و مسئولان بسیج رسانه استان یزد به مناسبت روز بسیج رسانه با خانواده شهدای رسانه یزد دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت 21 سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که به نام روز بسیج رسانه نام‌گذاری شده، جمعی از خبرنگاران بسیجی استان یزد با خانواده شهید "سیدجلیل ساداتی" و شهید "احمد اخباریه" به عنوان دو تن از شهدای رسانه استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدحسین راسخی مسئول بسیج رسانه استان یزد در این دیدار با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهدا، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی برگردن تمام ملت ایران دارند و باید نام و یاد آنها گرامی داشته شود.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج رسانه، برنامه‌های مختلفی در این ایام برگزار می‌شود که از جمله مهمترین این برنامه‌ها، غبارروبی گلزار شهدای گمنام امیرچقماق یزد، غبارروبی گلزار شهدای گمنام خلدبرین یزد است.

مسئول بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: همچنین در دیگر برنامه‌های این هفته، خبرنگاران بسیجی استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

راسخی افزود: در روز دوشنبه هفته آینده هم همایش روز قشر بسیج رسانه استان یزد با حضور اصحاب رسانه بسیجی استان یزد برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات